וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בקנדה: "למנוע מאירן נשק גרעיני"

פנחס וולף

30.5.2010 / 20:22

רה"מ התקבל בחום בקהילה היהודית בטורונטו והתייחס לסוגייה האירנית. "עלינו להבטיח שמשטר האייתוללות לא ישיג נשק גרעיני". נתניהו שיבח את היחסים עם קנדה והבטיח כי ישראל לא תוותר על הזכות להגן על עצמה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (ראשון) במסגרת ביקורו בקנדה, בפני אלפים מאנשי הקהילה היהודית בטורונטו. במהלך נאומו התייחס נתניהו לסוגיית הגרעין האירני ואמר כי "עלינו להבטיח שמשטר האייתוללות האירני, גדול תומכי הטרור בעולם, שמכחיש את השואה ומאיים למחוק את ישראל, לא ישיג נשק גרעיני. העם היהודי סבל מכל סוגי הרשע תחת השמש. הקמת מדינת ישראל אפשרה לעם היהודי להדוף התקפות אלה. כיום יש כאלה שרוצים לקחת מישראל את היכולת להגן על עצמה. אני מבטיח לכם: זה לא יקרה לעולם. ישראל לעולם לא תוותר על זכותה להגן על עצמה".

נתניהו התייחס גם ליחסים בין ישראל וקנדה ואמר: "32 שנים חלפו מאז שראש ממשלת ישראל ביקר בטורונטו. זה היה מנחם בגין. 17 שנים חלפו מאז שראש ממשלת ישראל ביקר באוטווה. זה היה יצחק רבין. אני שמח להיות היום בטורונטו ובהמשך היום אהיה גם באוטווה. הקשרים בין ישראל לקנדה חזקים מאי פעם. זה בא משני העמים ומשתי הממשלות, ואני רוצה להודות על כך לראש ממשלת קנדה הארפר. הוא עומד נגד הניסיונות לעשות דה לגיטימציה לישראל ואני מודה לו על כך".

ראש הממשלה, רעייתו ופמלייתם התקבלו בחום רב על ידי אנשי הקהילה היהודית לרגל חגיגות 62 שנים לישראל בקנדה. נאומו של נתניהו הופסק עשרות פעמים על ידי תשואות רמות, קריאות עידוד ומחיאות כפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully