וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לבן גביר: עמנואל ביטל את מסיבת בנו

30.5.2010 / 0:37

לאחר עתירתו של פעיל הימין איתמר בן גביר, החליטו מארגני חגיגת בר המצווה של בנו של רם עמנואל לבטל את האירוע המתוכנן ולהסתפק בתפילה בלבד. בן גביר: "הוא שונא ישראל ופועל לחלוקת י-ם"

מחאות פעילי הימין צלחו ככל הנראה. ראש סגל הבית הלבן, רם עמנואל, לא יערוך לבנו זאק מסיבת בר מצווה במרכז דוידסון, אלא שבמקום תיערך רק תפילה לרגל בר המצווה - כך עולה מתגובת עיריית ירושלים לעתירה שהגיש פעיל הימין הקיצוני איתמר בן גביר נגד קיום האירוע.

בתגובת העירייה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים, נכתב כי התפילה תערך ב"קשת רובינזון" שבתחומי הגן הארכיאולוגי שבחלקו הדרומי של הכותל, מקום שבו נערכות דרך קבע תפילות של התנועה הקונסרבטיבית. מכיוון שלא ייערך אירוע אלא תפילה בלבד, לטענת העירייה אין צורך ברישיון. לכן הם דורשים לבטל את העתירה על הסף.

בן גביר עתר לבית המשפט ביום רביעי, לאחר שנודע שעמנואל החליט להעתיק את מקום בר המצווה מרחבת הכותל למרכז דוידסון, וזאת בשל חששו מפעולות מחאה והפגנות של פעילי ימין במהלך האירוע. לטענתו, אין למקום רישיון לערוך שמחות.

"אני שמח לקלקל את החגיגה של רם עמנואל", אמר בן גביר לוואלה! חדשות בעקבות תגובת העירייה. "מבחינתנו חשוב שהוא יבין שהוא אינו רצוי בישראל ושלא כל היהודים הם פרייארים. רם עמנואל הוא גורם שעוין את מדינת ישראל, פועל למען חלוקת ירושלים ולוחץ על ישראל. טוב שיחגוג את האירוע בצנעה מבלי לקיים את התוכנית המקורית, הכוללת קייטרינג ומוסיקה. לילד שלו נציע טקס בר מצווה חלופי עם כל אלה, אבל בעיקר ללא אבא שלו, שהוא שונא ישראל מובהק".

יצוין שבית משפט השלום בירושלים הורה לבן גביר ולפעיל הימין ברוך מרזל להתרחק כ-500 מטר מעמנואל ובני משפחתו, לאחר שקבע כי יש ראיות לכך שהשניים ביקשו להפגין נגד עמנואל ולהטרידו. זאת לאחר שהפגינו נגדו בזמן שסייר עם בנו בעיר העתיקה ובכותל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully