וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל ישראלי בן 23 נפל אל מותו בבוליביה

עדי פארן, קצין במיל' בן 23 מב"ש, נפל אל מותו בטיול טרקטורונים בבוליביה. גופתו הועברה לבית חב"ד במדינה, ובמשרד החוץ פועלים להטיסה ארצה בימים הקרובים

עדי פארן, בן 23 תושב באר שבע וקצין במיל' נהרג הלילה (חמישי) בבוליביה לאחר שנפל מצוק במהלך טיול טרקטורונים. גופתו הועברה לבית חב"ד, והיא עדיין לא הועברה לישראל, בין היתר משום שלישראל אין שגרירות בבוליביה.

אביו של עדי פארן סיפר בראיון לרדיו דרום על הנסיבות שהובילו למות בנו: "11 חברים יצאו כשהם מלווים במדריך מלה פז לעמק הירח ולתצפית באזור העמק, המדריך הזהיר את הנהג שלא לקחת רוורס. הנהג כנראה התבלבל בדוושות ונפל לתהום מאד עמוקה".

האב סיפר עוד על בנו ואמר כי "הוא היה ילד חם, אהב את החיים ועשה בדרום אמריקה חיים משוגעים. הוא טייל למקומות הכי יפים וזה נגמר ככה".

פארן למד בבית הספר התיכון מקיף ו' בבאר שבע. כתב "רדיו דרום" מתי סיבר סיפר כי עדי תכנן ללמוד באוניברסיטת בן גוריון תואר בהנדסה. משפחתו מנסה להעביר את ההודעה על מותו לחבריו באמצעות הפרופיל שלו ברשת "פייסבוק".

יוסי לוי ממשרד החוץ מסר לוואלה! חדשות מסר כי "שגרירות ישראל בלימה, בירת פרו מטפלת בסידורי העברת הגופה לישראל". לפני כחודש וחצי מטיילת ישראל כבת 28 צנחה אל מותה במהלך טיול אופניים ב"דרך המוות" בבוליביה שבדרום אמריקה. ממשרד החוץ נמסר כי המטיילת השתתפה ברכיבת אופניים קבוצתית בליווי מדריך. באזור שרר ככל הנראה ערפל כבד, ואופניה הידרדרו מגובה רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully