וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאור חן: "בכל מקרה אהיה מורשע"

24.5.2010 / 15:01

בית המשפט המחוזי בירושלים לא קיבל את בקשתו של "הרב המתעלל" לדחות את המשך הדיונים בעניינו. בתגובה אמר חן כי מדובר בדיני נפשות ושהאחריות תהיה על בית המשפט

"מדברים בדיני נפשות, אני חושב שההשלכות האלה שעלולות להגיע מהמצב הקיים, הן חס וחלילה יחולו על מצפונו של בית המשפט", כך אמר היום (שני) אליאור חן, הנאשם בהתעללות בילדים, לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים לא קיבל את בקשתו לדחות את המשך הדיונים במשפט.

פרקליטו של חן, עו"ד אריאל עטרי, שב והצהיר כי אם תידחה בקשתו לדחות את הדיונים בכמה חודשים בכדי לאפשר לו ללמוד את חומר החקירה, הוא לא יחקור עדים. חן עצמו הבהיר שהוא מודע למשמעות הדבר. "אני סבור שאני אהיה מורשע גם אם עורך הדין שלי לא יהיה ערוך להגנה, ויחקור בצורה רשלנית. אז אני מעדיף את ברירת המחדל של אי חקירת עדים מתוך אילוץ", אמר.

עו"ד עטרי אמר בדיון כי הוא מבקש הבהרות מהפרקליטות לדעת אילו מהמעשים המפורטים בכתב האישום מיוחסים לחן בפועל ואילו מהמעשים בוצעו לטענת הפרקליטות על ידי חסידיו. הוא גם ביקש לטעון להגנה מן הצדק, מכיוון שלדבריו בוצעה בתיק אכיפה סלקטיבית וישנם מעורבים נוספים שלא עמדו לדין בעבירות המיוחסות לחן.

מנגד, התובעת במשפט, עו"ד אושרת שוהם מפרקליטות מחוז ירושלים, טענה שעו"ד עטרי מנסה לסכל את ההליך המשפטי והודיעה שהפרקליטות מעוניינת להמשיך בשמיעת הראיות, לאחר שלפני כשלושה חודשים העידה מ', אמם של הילדים שחן מואשם שהתעלל בהם.

השופט, יורם נועם, לא נעתר לבקשה לדחות את המשפט או לשמוע טענות מקדמיות, והורה להמשיך בשמיעת העדויות. היום צפויה היתה האם להיחקר בחקירה נגדית, אולם עו"ד עטרי הודיע כי לא יחקור אותה. בעקבות הדברים אמר חן כי "בית המשפט מכיר את האילוץ שאני נמצא בו, אני מוכפש בתקשורת ובכל העולם". חן הוסיף כי יש לו "המון שאלות" למ', אולם לא ישאל אותן "בנסיבות הקיימות" בהן הוא נמצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully