וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגרות במתמטיקה תתקיים כסדרה

גיל סימה, מערכת וואלה! חדשות, מיטל שווייגר ואלון ולן

24.5.2010 / 0:01

משרד החינוך הוציא אמש הבהרה לפיה בחינת הבגרות במתמטיקה תתקיים כסדרה, זאת למרות שנחשף כי אחד השאלונים דלף והגיע לידי תלמידים. "הבחינה תתקיים כמתוכנן עם שאלות אחרות"

תאגיד כאן

האם תלמידי התיכונים יצליחו לקבל פטור מבחינת הבגרות במתמטיקה בעוד יומיים? השאלה הזו עלתה אמש לאחר שכתבי הערוץ הראשון מיטל שווייגר ואלון ולן דיווחו כי שאלות בחינת הבגרות דלפו וכי קיים חשש שמשרד החינוך יודיע על ביטול הבחינה. כמה שעות לאחר מכן הגיעה התגובה ממשרד החינוך - הבחינה תתקיים כסדרה.

ממשרד החינוך נמסרה הלילה הבהרה כי בחינת הבגרות תתקיים במועד המתוכנן: "היום משרדנו קיבל פנייה שהעלתה חשד להדלפת שאלון בחינת הבגרות. המשרד רואה את הדברים בחומרה והגיש תלונה למשטרה לשם חקירת הנושא. המשרד נערך ליום הבחינה במועד המתוכנן". עוד מסרו במשרד כי הוא פועל להיערך נוכח החשד להדלפות שאלונים נוספים וכי בבחינה יוגש שאלון אחר מזה שדלף.

הפרשה התפרסמה הערב בערוץ הראשון שחשף כי תלמיד סיפר למורה כי הוא השיג את שאלון הבגרות. "לפני כמה ימים הגיע אלי תלמיד שלמעשה שיתף אותי שיש לו את טופס הבגרות", סיפר המורה ד'. "זה עסק של חבר מביא חבר, שכל חבר ממליץ ומוכר את הבגרויות עם הפתרונות". ד' סיפר כי הוא פנה אל האחראית על תחום המתמטיקה ד"ר חנה פרל וסיפר שהטופס דלף. "הכתבתי לה את השאלות שהצלחתי להעתיק מטופס הבחינה והיא ציינה בפניי שאכן מדובר בבחינת הבגרות שתיערך ביום שלישי. היא יידעה בכך את מנכ"ל משרד החינוך".

לדברי המורה, יש עוד טפסים של בחינות אחרות, שנמכרים לכל המרבה במחיר, אך אין לו הוכחות לכך. במשרד החינוך עדיין שוקלים אם לבטל את הבחינה ולאלפי התלמידים שצריכים להיבחן מחרתיים יש כעת שאלה נוספת ומלחיצה - האם תתקיים בחינת הבגרות במתמטיקה.


עדכון ראשון: 23:16 23.5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully