וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המרעיבה הורשעה בהתעללות בחסר ישע

17.5.2010 / 10:48

האם הורשעה במסגרת הסדר הטיעון בהתעללות בבנה בן השלוש וחצי. על פי ההסדר האם תשהה בשלוש השנים הקרובות במעצר בית ורק לאחר מכן יינתן גזר הדין במשפטה. בנוסף תופרד האם מילדיה

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע הבוקר (שני) את מ', האישה החרדית מירושלים שזכתה לכינוי "האם המרעיבה" ואשר הודתה במסגרת הסדר טיעון בהתעללות בחסר ישע, לאחר שהרעיבה את בנה בן ה-3.5.

על פי הסדר הטיעון יוצא הדופן שגובש בין הפרקליטות לבין פרקליטיה של האם, עורכי הדין דבורה עטיה, ד"ר אביעד הכהן ושחר אלדר, האם תשהה בשלוש השנים הקרובות במעצר בית, שלאחריהן יינתן גזר הדין במשפטה.

ילדיה של האם, מלבד תינוקה וח', יוחזרו לחיק המשפחה ויהיו במשמורת של אביהם. האם תשהה עם תינוקה אצל אמה, כאשר ח' ישהה בתשעת החודשים הראשונים אצל דודו, ולאחר מכן תבחן האפשרות להעבירו לחזקת אביו. עוד נכתב בהסדר הטיעון כי בשנה וחצי הקרובות תוכל האם להיפגש עם ילדיה רק תחת פיקוח רשויות הרווחה, כשלאחר מכן תבחן האפשרות שהאם תחזור הביתה למספר שעות ביום.

על פי כתב האישום שהוגש נגד האם, בין פברואר 2008 ליולי 2009 היא נהגה להתלונן בפני אנשי הצוות הרפואי שטיפלו בבנה, ח', בבתי החולים הדסה הר הצופים והדסה עין כרם, כי הוא סובל מחום גבוה, קשיי עיכול, הקאות, כאבי בטן ופגיעות בעור. כמו כן נהגה האם למסור לאנשי הצוות הרפואי נתונים כוזבים אודות תופעות אלה והכל תוך הונאת אנשי הצוות הרפואי.

בנוסף צוין בכתב האישום כי הנאשמת נהגה לנתק את בנה מאמצעי הזנה ועירוי שונים אליהם חובר במהלך אשפוזיו, כל זאת כדי למנוע את הזנתו של בנה וכן כדי ליצור מצג שווא בפני הצוות הרפואי לפיו הוא סובל מחוסר יכולת לעכל מזון בכל דרך ואשפוזו בבית חולים הכרחי. בנוסף, נהגה האם לחבל בגופו של בנה בכך ששפשפה את עורו בחוזקה וכן בדרכים נוספות וגרמה לפגיעות בו. באחד ממקרים אלו, נטלה הנאשמת פיג'מה עם כפתורי מתכת, שפשפה באמצעותה את גופו של בנה וגרמה לפציעת עורו ולכאב רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully