וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצרים פוחדים מההופעה של אלטון ג’ון

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

3.5.2010 / 14:32

אגודת המוזיקאים במדינה מבקשת למנוע מהזמר הבריטי להופיע בקהיר, בשל נטייתו המינית. "הוא מהווה סמל להומוסקסואלים ברחבי העולם. הגעתו למצרים היא תקדים מסוכן"

ראש אגודת המוזיקאים במצרים, מוניר אל-ווסימי, פרסם היום (שני) החלטה המונעת מהזמר הבריטי הפופולרי אלטון ג'ון להופיע במצרים בשל נטיותיו המיניות של הזמר. "הופעה של אלטון ג'ון בקהיר תהווה תקדים מסוכן, לא משום שהוא אחד מכוכבי הזמר הגדולים בעולם ומבקר בקהיר בפעם הראשונה, אלא משום שהוא מהווה סמל להומוסקסואלים ברחבי העולם", הסביר.

אחת מחברות הטלפון הסלולרי הגדולות במצרים חתמה על חוזה עם אלטון ג'ון לפיו היא תיתן חסות להופעתו למרגלות הפירמידות בגיזה שליד קהיר ב-18 במאי. הדבר עורר סערה במדינה וגרם לראש אגודת המוזיקאים לאסור על הכוכב הבריטי להופיע: "אם אלטון ג'ון יופיע במצרים, הדבר יפתח את הדלת בפני אמנים הומוסקסואלים נוספים להופיע במדינה", הוסיף אל-ווסימי.

לא רק אל-ווסימי נזעק, אלא גם מספר פוליטיקאים. חבר הפרלמנט עמראן מוג'אהד פנה במכתב דחוף אל ראש הממשלה, שר התרבות ושר התקשורת בדרישה לבטל את ההסכם בין חברת הסלולר לבין אלטון ג'ון. זאת לאור נטיותיו ההומוסקסואליות של הזמר ולאור העובדה שהוא צפוי להופיע גם בישראל. עד כה לא ברור אם אלטון ג'ון אכן יופיע במצרים או שהופעתו תבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully