וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הנאשם ברצח אושרנקו: "היו לו חתכים ביד"

3.5.2010 / 11:24

אולגה, אמו של דמיאן קרליק הנאשם ברצח ששת בני משפחת אושרנקו, העידה כי כשחוקרי המשטרה סיפרו לה על מותם היא שאלה את בנה: "למה עשית את זה?". על כך הוא השיב: "אמא, לא צריך לעשות מזה קרקס"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק)

"ראיתי שלדמיאן היו חתכים בידיים, והוא אמר לי שהוא הלך מכות", כך סיפרה הבוקר (שני) אולגה קרליק, אמו של דמיאן קרליק הנאשם ברצח ששת בני משפחת אושרנקו בראשון לציון בחודש אוקטובר האחרון.

אולגה העידה שבליל הרצח היא חזרה לביתה בארבע לפנות בוקר, לאחר שסיימה את עבודתה, וסיפרה שהחדר של בנה היה סגור. היא אמרה ששמעה על הרצח רק כאשר חזרה בבוקר לעבודתה ושראתה את בנה רק בערב שלאחר מכן. התובעים במשפט, צח עוזיאל ועודד קלר מפרקליטות מחוז מרכז, עימתו אותה עם הודאתה במשטרה, במסגרתה היא סיפרה שראתה את בנה בבוקר כאשר הגיעה לביתה, זמן קצר לאחר הרצח.

אולגה הסבירה שהיא נחקרה במשטרה ושהתה ימים רבים בבידוד בתנאים קשים, והעידה שהיום היא כבר אינה זוכרת מתי ראתה את בנה, אם בשבת בערב או בראשון בבוקר למחרת.

התובעים שאלו אותה מדוע כאשר נפגשו בחקירה, היא אמרה לבנה: "למה עשית לי את זה?". על כך השיבה שזמן קצר לפני כן סיפרו לה החוקרים שבנה הודה ברציחות ולכן שאלה אותו "למה עשית את זה?" והוא השיב לה: "אמא, לא צריך לעשות מזה קרקס". היא הכחישה שאמרה "למה עשית לי את זה".

"דמיאן חיבק אותי וביקש סליחה"

אחריה העידה מריה אלינוך, אחותה של נטליה קרליק שסיפרה שלדעתה אחותה פחדה מבעלה. היא ביקשה שלא להסביר מדוע אמרה זאת לשוטרים, ורק אמרה שזו היא השערתה. בהמשך היום תעיד גם בתם של בני הזוג, א'. היום נודע שהתביעה אינה מתכוונת לזמן את יאנה אושרנקו, בתם של לודמילה ואדוארד, לעדות.

פרקליטו של קרליק עורך הדין אורי קינן, אמר כי "כרגע המשפט נסוב סביב טענת ההגנה על כך שהודאתו של קרליק אינה קבילה, מכיוון שהתקבלה בעקבות התנהלות פסולה של המשטרה". הוא הוסיף כי "להחלטה שתתקבל בסוגייה תהיה השפעה מכרעת על המשך המשפט".

קטינה שהתגוררה בביתם של הזוג קרליק העידה אף היא במהלך הדיון. לדבריה, בלילה בו נרצחו בני המשפחה, "דמיאן בא אליי חיבק אותי וביקש סליחה על מה שקרה ועל מה שעוד יקרה וחשבתי לעצמי שהיום יקרה משהו".

"נטליה לא עשתה כלום"

כשהיא רועדת ומנגבת את דמעותיה, סיפרה הילדה כי בליל הרצח חגגה יומולדת במועדון של בני משפחת אושרנקו, ולאחר מכן יצאה עם קרובת משפחתה. בבוקר סיפרה שראתה בבית את נטליה ודמיאן יוצאים עם שקית ומפתחות. כאשר שאלה אותם על פשר העניין, אמר לה אולג, אביו של דמיאן: "תשכחי ממה שראית".

במהלך המשפט היא חזרה על עדותה במשטרה לפיה דימיטרי אושרנקו כינס את כל עובדי מועדון ה"פרמייר" שבבעלותו וסיפר כי דמיאן גנב כסף מהמקום ובשל כך הוא פוטר. היא סיפרה שלאחר הרצח, נסעו נטליה ודמיאן לאילת. היא שוחחה איתם באמצעות המחשב ואמרה כי ניסתה לנהוג בצורה לא ברורה, כדי שאם המשטרה תתפוס את התכתובת לא יהיה ברור למה התכוונה.

היא סיפרה שהשניים התעניינו בפרסומים השונים על הפרשה וסיפרה שהם אמרו להוציא דרכון ולא לבזבז כסף. כמו כן, אמרה כי אולג רצה שהם יעזבו את הארץ ויחזרו לרוסיה. "פחדתי שיתפסו את נטליה ודמיאן. יותר פחדתי על נטליה כי היא לא עשתה כלום. אני יודעת שנטליה לא עשתה כלום".

על פי דבריה בחקירתה, הילדה פגשה את בני הזוג בהלוויה של בני משפחת אושרנקו. שם אמרו לה החוקרים לא להתקשר אליהם ולא לשאול שאלות. לאחר מכן, לדבריה, הבינה שדמיאן הוא זה שביצע את הרצח. עם זאת, היום במהלך המשפט, היא אמרה שהיא לא זוכרת שדבר כזה קרה ושהיא היתה מבולבלת בחקירות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully