וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים נעצרו בחשד לאונס ילדה בת 12

איילה חננאל

3.5.2010 / 8:23

המשטרה פתחה בגל מעצרים בבתי ספר במרכז הארץ בעקבות דיווח של רשויות הרווחה, לפיו ילדה קיימה יחסי מין עם נערים בגילאי 13 עד 17 במשך מספר חודשים. מחקירה ראשונית עולה כי המין לא נכפה על הילדה, אך בשל גילה הצעיר הוא מוגדר כאונס

שלושה ילדים בני 13 ועוד נער בן 17 מחולון נעצרו הבוקר (שני) בחשד שאנסו ילדה בת 12 במרכז הארץ. המשטרה פשטה הבוקר על בתי הספר בהם לומדים הנערים וביצעה את המעצרים בעקבות דיווח של רשויות הרווחה, לפיו הילדה קיימה יחסי מין עם מספר נערים בחודשים האחרונים. מהחקירה עולה כי המעשים בוצעו, לפי החשד, בתוך שטח בית הספר בו לומדים המעורבים ובגינות ציבוריות לאורך שנתיים. הארבעה יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

הדיווח הועבר לרשויות על ידי אחד המורים בבית הספר של הילדה. לדברי המשטרה, נערים נוספים צפויים להיעצר. מחקירה ראשונית עולה, כי יחסי המין לא נכפו על הנערה, אולם בשל גילה הצעיר הם מוגדרים כמעשה אונס. המעשים התגלו לאחר שהילדה התוודתה בפני מורה בבית הספר על המקרים. המורה עירבה את הוריה של הילדה והם אלה שהגישו תלונה במשטרה.

לפני כחודשיים הוגשו לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתבי אישום נגד 12 קטינים ובגיר אחד בגין אונס והתעללות בנערה בת 15 וחצי במשך שלוש שנים. 15 סעיפי האישום כוללים עשרות עבירות של אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה, מעשה סדום ומעשים מגונים.

לפי כתב האישום, פגשה הנערה את הנאשם העיקרי, א', בשנת 2006 כשהיתה בת 14 במסגרת לימודיהם, ובין השניים נוצר קשר זוגי. היא סיפרה לו בשלב מסוים על אהבתה ורגשותיה כלפיו ואף הוסיפה שתעשה כל מה שיבקש ממנה, כדי שלא ייפרד ממנה. היא גם אמרה שאם ייפרדו היא תתאבד. מכתב האישום עולה כי א' ניצל את תלותה הרגשית בו והתעלל בה, תקף אותה, כינה בשמות גנאי, קילל אותה והעליב אותה. לאחר שהבין שיוכל לנצל אותה, פנה פנה אל הנאשמים האחרים שהם חבריו ומכריו והציע להם לקיים יחסי מין עם הנערה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully