וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל"ג בעומר: שריפות בצפת, רימון באשקלון

מספר מדורות ל"ג בעומר התפתחו לכדי שריפות של ממש. בצפת פרצו שריפות ב-6 מוקדים שונים, באשקלון נעצר צעיר שהשליך רימון הלם למדורה וגם בהילולה במירון הכבאים לא נחו לרגע

לילה לא שקט עבר על הכבאים ברחבי הארץ: שריפות פרצו הלילה (ראשון) במספר מוקדים ברחבי הארץ בשל מדורות החג שיצאו מכלל שליטה. צוותי הכיבוי השתלטו על השריפות, ולא היו נפגעים כתוצאה מהן.

באזור הר מירון, שם נערכה ההילולה המסורתית ליד קברו של רבי שמעון בר יוחאי, פרצו שריפות בשלושה מוקדים שונים. שתיים מתוך השריפות היו שריפות קוצים ושריפה נוספת פרצה בסמוך למוקד ההדלקה של המדורה המרכזית. צוותי כיבוי אש גליל עליון השתלטו על הלהבות ובמקום לא היו נפגעים. צוותי מד"א במקום טיפלו החל מאמש ועד לשעות הבוקר ב-140 בני אדם. המטופלים סבלו מהתעלפויות, חבלות קלות, כוויות, התייבשות ומחלות כרוניות. כ-15 מהמטופלים פונו לבית החולים זיו בצפת במצב קל ויציב.

גם צוותי הכיבוי בצפת לא נחו לרגע: שריפות פרצו בשישה מוקדים שונים ברחוב צה"ל ובשכונת מאור חיים בעיר. בנוסף, הוצתו במהלך החגיגות מספר מכולות אשפה. צוותי כיבוי אש השתלטו על השריפות ובמקום לא היו נפגעים.

שירותי הכבאות של עמק יזרעאל כיבו במהלך הלילה 190 שריפות במוקדים שונים ברחבי העמק. השריפות אירעו בבית שאן, נצרת, עפולה, יקנעם ומגדל העמק.

בתוך כך, נעצר אמש צעיר בחשד שהשליך רימון הלם לעבר חוגגים סביב מדורת ל"ג בעומר בשכונת אפרידר באשקלון. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. במשטרה מעריכים, שלאחר שכמעט פרצה תגרה המונית בגלל סכסוך בין הצעיר לחוגגים, הלך הצעיר לביתו, הביא את הרימון והשליך אותו לעבר החוגגים.

  • עוד באותו נושא:
  • ל"ג בעומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully