וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה בסין: מבוגרים דוקרים ילדים בסכין

עשרות ילדים נדקרו במהלך החודש האחרון במוסדות חינוך בסין. בכל המקרים בוצעו המעשים על ידי מבוגרים שנכנסו בלא מפריע לשטחי המוסדות. אתמול הוצא להורג גבר שהרג בדקירות שמונה ילדים

28 ילדים ושלושה מבוגרים נדקרו הלילה (חמישי) בידי גבר בגן ילדים במזרח סין. זהו מקרה הדקירה השלישי בתוך חודש במדינה. רוב הקורבנות היו ילדים בגיל ארבע וחמישה מהנדקרים אושפזו במצב קריטי בבית החולים. החשוד בתקיפה שבוצעה בגן בעיר טיאשינג שבמחוז ג'יאנגסו, נתפס על ידי שוטרים. סוכנות הידיעות הסינית שינואה דיווחה כי הגבר זוהה כמובטל בן 47 שהצטייד בסכין באורך של 20 סנטימטרים. עדיין לא ידוע המניע למעשה.

באירוע אחר, נדקרו אתמול 16 תלמידים ומורה בבית ספר יסודי בדרום המדינה. הדוקר הוא מורה לאמנות בן 33 מבית ספר אחר שהיה בחופשת מחלה. הוא נתפס ועבר לאחר לכידתו בדיקות פסיכיאטריות.

בנוסף, אתמול הוצא להורג בידי כיתת ירי גבר שהורשע בחודש שעבר בהרג של שמונה תלמידי בית ספר, שבוצע אף הוא בדקירות סכין. הרשויות מסרו כי הגבר ביצע את המעשה מכיוון שהיה מתוסכל "מהכישלונות בחייו הרומנטיים", כך דיווחה סוכנות הידיעות הסינית.

מאז ריבוי מקרי תקיפה ב-2004, החלו בתי ספר בסין להעסיק שומרים, אך בתקופה האחרונה מתגברים הקולות הדורשים להגביר את אבטחת התלמידים במדינה, בה לרוב המשפחות יש רק ילד אחד. בעיתון "בייג'ינג ניוז" נכתב כי יש להחמיר את ענישת הדוקרים.

על פי דיווחים, רוב התקיפות נבעו מטינה אישית או על רקע מחלת נפש. מומחים טוענים כי המקרים מדגישים את העובדה שאנשים בסין הסובלים ממחלות נפש לא זוכים לטיפול הולם.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully