וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד נגד שולה זקן: תיווך וקבלת שוחד

איילה חננאל

26.4.2010 / 19:50

ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט שבה מחופשתה בארה"ב ונעצרה בנמל התעופה בן גוריון. לאחר חקירה שנמשכה כשלוש שעות בחשד לקבלת שוחד ותיווך לשוחד בפרשת "הולילנד", אמרה זקן: "לא מפתיע אותי שעצרו אותי בנתב"ג". ביהמ"ש האריך את מעצרה בשבוע

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הערב (שני) בשבוע את מעצרה של שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, החשודה במעורבות בפרשת הולילנד. בטרם נפתח הדיון אמרה זקן כי "לא ציפיתי שיעצרו אותי בנתב"ג, אבל זה גם לא מפתיע אותי וחבל שככה מתנהגים אליי ומחכים לי בשדה. אני לא מודאגת, מי שמאמין לא מפחד". בדיון אמר חוקר המשטרה כי זקן העבירה כספי שוחד לראש הממשלה לשעבר אולמרט.

לפי החשד, זקן קיבלה ותיווכה לשוחד ששולם לה ולאחרים לקידום פרויקטים נדל"ניים ביניהם 'הולילנד' וקרקעות של חברת הזרע. חוקרי המשטרה טוענים כי "על פיה ישק דבר. היא העבירה שוחד, קשרה קשר משולש ואמרה ליזמים לפעול במסווה דרך עו"ד שהיה אף הוא עצור בפרשה". זקן אמרה לנציגי התקשורת: "התקשורת לא הוגנת כלפיי. לא ברחתי ולא התכוונתי לברוח. בית המשפט הוא שיקבע ולא המשטרה. אנשים לא מבינים שבגלל התנהגות כזאת לא כדאי לשתף פעולה, אבל אני לא אשתוק בחקירה וחבל שכך דברים מתנהלים".

זקן, אשת סודו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, נחתה בצהרים בישראל לאחר חופשה בת מספר שבועות בארה"ב, ונעצרה על ידי המשטרה. זקן חשודה בקבלת שוחד, תיווך לשוחד, מרמה והפרת אמונים, שיבוש מהלכי חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע. בלשי המשטרה המתינו לזקן כבר בביקורת הדרכונים, וניידות המשטרה הובילו אותה הישר לחדר החקירות של היחידה הארצית לחקירות הונאה. עורך דינה של זקן, מיכה פטמן, סירב להגיב לדבר מעצרה.

זקן, ששבה מחופשה של מספר שבועות בארצות הברית, נעצרה מיד עם נחיתת טיסתה מלוס אנג'לס בשל חשש המשטרה מפני שיבוש הליכי חקירה. היא נחשבת לחשודת מפתח בפרשת השוחד.

ביום שבת התראיינה זקן בטלפון לחדשות ערוץ 2 ואמרה כי המרחק בין הפרסומים על פרשת "הולילנד" לבין מה שאירע במציאות רחוק מאוד. לדבריה, היא יצאה לחו"ל לצורך חופשה, באישור בית המשפט, והחליטה להאריך את שהותה לאחר שהדיונים במשפט נדחו ל-5 במאי. "אין לי ממה לברוח, אני אודיע על מועד חזרתי לארץ למי שצריך להודיע", הצהירה זקן.

"מדורת הבלים"

ביום רביעי שעבר כינס פרקליטה, עו"ד מיכה פטמן, מסיבת עיתונאים בה ניסה לפזר את האפלה סביב שובה ארצה. "שולה זקן תחזור ארצה כבר בשבוע הבא וכאשר תגיע תשיב ככל שניתן על כל השאלות שיציגו בפניה חוקרי המשטרה", אמר פטמן בפתח דבריו, והוסיף שהיא מוכנה לעמוד לרשות החוקרים בכל עת ולכל מטרה שתתבקש. כשנשאל לפשר היעדרותה מן הארץ דווקא בזמן שבמשטרה שוקלים להזמינה לחקירה, השיב פטמן כי "רק בערב יום העצמאות אמרו החוקרים כי היא נחוצה לחקירה. קודם לכן הסתפקו בהזמנה לחקירה שהושארה בביתה למרות שידעו כי היא שוהה בחו"ל".

פטמן התייחס אז גם לדיווחים, לפיהם שזקן נמצאת במגעים לחתום על הסכם עד מדינה ואמר כי כל הדברים הללו אינם נכונים ופוגעים בה ובמשפחתה. "לא ניתן להגדיר פרסומים אלו אלא כמדורת הבלים. מדובר בהבל הבלים ורעות רוח, לא היתה פנייה, רמז או דבר אחר לזקן או אלי", הבהיר. הוא הוסיף שאין צורך להציע לזקן הצעות כלשהן כי בכוונתה למסור גרסה ברורה בפרשה, והוא משוכנע שהחוקרים ישתכנעו בחפותה.

עדכון ראשון: 15:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully