וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד נוסף בפרשת הולילנד - אלי שמחיוף

איילה חננאל

15.4.2010 / 17:39

הותר לפרסום כי סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר אלי שמחיוף הוא החשוד הבכיר הנוסף בפרשת "הולילנד". על פי החשד דרש שמחיוף וקיבל שוחד מיזמי הפרויקט

המשטרה ביקשה מבית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרו של החשוד הבכיר הנוסף בפרשת "הולילנד" אלי שמחיוף בתשעה ימים מתוך חשש לשיבוש הליכי חקירה וחשש לסיכון ביטחון הציבור. שמחיוף שימש כסגן ראש עיריית ירושלים בשכר בין השנים 2003-2008 והיה אחראי על ניהול הגזברות, הכספים והנכסים בעירייה. היום מכהן שמחיוף כחבר מועצת העירייה

על פי החשד במהלך תקופת עבודתו, החל מ-2005 דרש החשוד וקיבל שוחד בכסף מיזמי פרויקט "הולילנד". כמו כן חשוד שמחיוף כי על פי דרישותיו הועברו לו כספי השוחד גם עבור בעלי תפקידים אחרים בעירייה וכי החשוד דאג לבצע את החלוקה בינו לבין האחרים.

במהלך תקופת כהונתו קיבל עבורו ועבור גורמים אחרים כספים בסכומים של מאות אלפי שקלים, ובתמורה להם פעל ביעילות נמרצת מול גורמי העירייה השונים שהיו כפופים למרותו, במטרה למציאת פתרונות ומתן הטבות שונות ליזמי פרויקט "הולילנד".

לדברי המשטרה, בעקבות פועלו של שמחיוף נחסכו ליזמים מיליוני שקלים שללא התערבות החשוד היו משולמים לעירייה. שמחיוף, דיבר בבית המשפט לכלי התקשורת :"אני חף מפשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully