וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: "אין חשש לחטיפות בסיני"

ניר יהב ורמי שני

14.4.2010 / 13:01

במצרים מביעים מורת רוח מאזהרת המסע החמורה שפרסם המטה הישראלי ללוחמה בטרור. גורם ביטחוני מצרי: "אין חשש לחטיפות. גורמים בישראל רוצים לשים קץ לתנועת התיירים לסיני"

רן שמואלי

(צילום: רן שאולי, עריכת וידאו: רן צימט)

גורם ביטחוני מצרי אמר הלילה (רביעי) כי כוחות הביטחון המצרים החלו לבצע סריקות באזור סיני מחשש לחטיפת ישראלים. לדבריו, הכוחות המצרים סורקים את כל אתרי התיירות בסיני ובודקים שאין נעדרים ישראלים. אתר חדשות פלסטיני ציטט במקביל גורם ביטחוני בסיני שהעריך כי "גורמים בישראל מפיצים שמועות משום שהם רוצים לשים קץ לתנועת התיירים הישראלים לסיני. זאת למרות שהאזור חווה התאוששות כלכלית חסרת תקדים לראשונה זה שש שנים".

במקביל אמרו גורמי ביטחון מצרים כי הם מכחישים בתוקף את הטענה הישראלית לפיה קיים חשש לחטיפת ישראלים בסיני והוסיפו כי מדובר בהפחדה ישראלית. בשיחה עם סוכנות הידיעות הגרמנית אמרו הגורמים כי הם התרגלו לכך שמפעם לפעם "מפיצה ישראל התרעות מסוג זה שמטרתן למנוע מתיירים ישראלים לנסוע למצרים ובמקום זאת לעודד תיירות פנים בישראל". המקורות הבהירו כי לא התקבלה אצלם שום התרעה על חטיפת ישראלים וכי כוחות הביטחון המצרים "שומרים היטב" בסיני. הם הוסיפו כי הם לא רואים כל אפשרות לביצוע פיגוע נגד זרים, ישראלים, מצריים או אתרי תיירות בסיני.

בתוך כך מסרה הבוקר המשטרה כי כ-550 ישראלים שהו עד אמש בסיני ושכ-430 מתוכם חזרו לישראל. במקביל, במסוף טאבה נמשך הבוקר זרם הישראלים היוצאים משטחי סיני. במקביל נרשמה במסוף טאבה גם כניסה של בודדים לתוך שטחי סיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully