וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ברצח משפחת אושרנקו: "אני חף מפשע"

11.4.2010 / 10:09

דמיאן קרליק, הנאשם ברצח ששת בני המשפחה לפני כחצי שנה, כפר באישומים המיוחסים לו. לטענתו, לאחר שהשתתף בהלוייתם הוא יצא למצרים לחופשה ולא כדי לברוח מהארץ

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק)

דמיאן קרליק, הנאשם ברצח ששת בני משפחת אושרנקו, כפר היום (ראשון) באישומים נגדו וטען כי הוא חף מפשע. בדיון שהתנהל בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, קרליק הודה אמנם כי השתתף בהלוויה של בני המשפחה וכי נסע פעמיים למצרים לאחר הרצח, אך לדבריו, הנסיעות היו לצורך חופשה ולא היו קשורות לרצח. בתוך כך, עורך דינו של קרליק, אורי קינן מהסנגוריה הציבורית, הגיש בקשה לחשיפת פרטים על מעצרו של מרשו, שעליהם הוטל צו חיסיון.

קרליק מואשם ברצח ששת בני משפחת אושרנקו באמצעות דקירות סכין מרובות, בשוד ובהצתת בית המשפחה בראשון לציון. אשתו של דמיאן, נטליה, מואשמת כי סייעה לקרליק ברצח ובהסתרת ראיות, בכך שעזרה לו להיפטר מבגדיו המגואלים בדם.

התובע בתיק, עורך הדין צחי עוזיאל, אמר עם הגשת כתב האישום נגד קרליק ורעייתו כי "מעשה הטבח הנורא בוצע לאחר ששני הנאשמים תכננו לבצע שוד. במהלך השוד הנאשם רצח בדם קר את בני משפחת אושרנקו. הנאשמת הייתה מעורבת בכל התהליכים לפני, ולאחר הרצח יצאה למבצע צבאי להשמדת ראיות".

קרליק נעצר מספר ימים לאחר הרצח על סמך ממצאי דנ"א שהותיר בדירה. עם חשיפת הפרשה נעצרה גם נטליה אשתו בחשד לרצח, מכיוון שעל פי החשד ידעה מה מתכנן בעלה לעשות. כמו כן, נעצרו שאר בני משפחת קרליק בחשד שסייעו לדמיאן להימלט לסיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully