וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: פיקוד העורף חוזר לחלק ערכות מגן

יהושע בריינר

6.4.2010 / 6:00

חלוקת ערכות המגן תתבצע בשבוע הקרוב רק דרך דואר שליחים בדיוור לבתים ובעלות של 25 שקלים. בשבוע הבא ייפתחו תחנות חלוקה באשדוד ובראשון לציון בהם קבלת הערכות תהיה בחינם

ערכות המגן חוזרות לאזרחים: פיקוד העורף ורשות הדואר יחלו מהבוקר בחלוקה ארצית של ערכות המגן. החלוקה תתבצע בשבוע הקרוב רק דרך דואר שליחים בדיוור ישיר לבתים, כאשר בשבוע הבא יפתחו תחנות חלוקה באשדוד ובראשון לציון, ובעוד כחודש יפתחו עוד שמונה תחנות בכל רחבי הארץ. על פי התכנון, יחלק פיקוד העורף בשנה הקרובה כמיליון וחצי ערכות מגן לכלל האזרחים.

בכדי לקבל את ערכות המגן יצטרכו האזרחים להזמין את הערכות לבתיהם בעלות של 25 שקלים, אולם קבלת הערכות בתחנות החלוקה תתבצע בלא תשלום. הבוקר אף יחל הדואר בקמפיין בכיכובם של אלי ומריאנו שיעודד הזמנת הערכות לבתים. "בשלב זה אנחנו מבקשים מהאזרחים לא להזמין את הערכות בימים הראשונים", אומר סא"ל יוסי סגיב, ראש מנהלת ערכות המגן בפיקוד העורף, "איננו נמצאים במצב חירום ואין כל איום מיידי על המדינה. אנחנו נמצאים במצב של שיגרה ואנו קוראים לאזרחים לגלות איפוק בהזמנת הערכות".

כזכור, בפברואר האחרון החל פיקוד העורף ביחד עם רשות הדואר בפיילוט ראשוני של חלוקת הערכות באור יהודה, קמפיין שהוגדר כהצלחה בפיקוד. בצה"ל אומרים כי תוך שלוש שנים יהיו בידי מרבית האזרחים ערכות מגן. מי שבשלב זה לא יזכו לקבל ערכות הם האוכלוסיה החרדית, שכן עד כה לא יוצרו ערכות מגן לבעלי זקנים, וכן אין בידי פיקוד העורף מספיק ערכות לכלל האזרחים וזאת בשל קשיים תקציביים, כאשר באוצר מנסים להגיע להסדר עם משרד האוצר להגדלת התקציב.

  • עוד באותו נושא:
  • ערכות מגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully