וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחקרת הנפת תמונות בכירי חיזבאללה בסכנין

איילה חננאל

1.4.2010 / 18:46

תושב סכנין מסר עדות במשטרה בנוגע להנפת תמונותיהם של חסן נסראללה ועימאד מורנייה בעצרת יום האדמה בסכנין. במשטרה מציינים כי זהות המניפים ידועה והחקירה בעניין נמשכת

המשטרה עיכבה היום (חמישי) לחקירה תושב סכנין שמסר עדות בנוגע להנפת תמונותיהם של עימאד מורנייה וחסן נסראללה במסגרת עצרת יום האדמה בסכנין שלשום. האיש שעוכב לחקירה שוחרר והמשטרה הודיעה כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

בעקבות העדות הזו ועדויות נוספות שנאספו, מציינים במשטרה כי זהותם של מניפי התמונות ידועה. עוד נמסר מהמשטרה כי החקירה בעניין נמשכת.

שלשום ציינו ערביי ישראל והציבור הפלסטיני את יום האדמה ה-34 בהפגנות ועצרות ברחבי הארץ והשטחים הפלסטינים. בעצרת המרכזית בסכנין השתתפו עשרת אלפים מפגינים. שניים מהמפגינים נשאו תמונות של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ושל עימאד מורנייה, קצין המבצעים של הארגון שחוסל לפני כמעט שנתיים.

דובר עיריית סכנין גזאל אבו ריא אמר לוואלה! חדשות כי לא ידוע לו על החקירה המשטרתית בפרשה. "התהלוכה ראויה לכל הערכה במסגרת הדמוקרטיה הישראלית שמיעוט הערבי הוא חלק מהוויתה. אנו חלק מהחברה הישראלית", אמר. "אנחנו מגנים את הנפת התמונות, יש בסביבתנו סברה כי מדובר במושתלים שבאו לקלקל ולהסעיר את הרוחות. בכל מקרה אנחנו מבקשים לפנות לתקשורת ולציבור היהודי בישראל – לא צריך לשפוט אותנו על פי התמונה הזו, אנחנו אזרחי מדינת ישראל ולא גיס חמישי", הוסיף.

עדכון ראשון: 17:48

  • עוד באותו נושא:
  • סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully