וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי נשאר בבית? אלפי ישראלים יצאו לפארקים

מאות אלפי ישראלים מנצלים את הימים החמימים של חול המועד פסח ויצאו לסייר בפארקים ובגנים הלאומיים. בעקבות זאת, ישנם עומסי תנועה כבדים בכבישים רבים בארץ

ימי חול המועד בעיצומם, ואלפי בית ישראל עושים את חופשתם בחיק הטבע. הקרן הקיימת לישראל מדווחת כי מאז שעות הבוקר המוקדמות (חמישי) החלה זרימת מטיילים ערה ליערות, לפארקים ולחניונים של קק"ל.

יערני הקרן מדווחים מהשטח כי תנועה ערה במיוחד מורגשת אחר הצהרים בפארק גולדה שמדרום לבאר שבע, כמו גם בפארקים ירוחם וספיר בערבה. בפארק גולדה מבלים כאלף מטיילים ופארק ירוחם גדוש במשפחות ורוכבי אופניים. בנחל באר שבע מורגשת תנועה ערה בעיקר של תושבי האזור, ובכל אזור הדרום קיימת תנועה ערה של מטיילים שחלקם עושים את דרכם לאילת.

במרכז הארץ יער בן שמן נמלא במשפחות נופשים ומבלים. כמו כן, ביערות גוש השרון, חורשים ויער קדימה יש תנועה ערה של מטיילים. בנחל הסטף שבהרי ירושלים מתקיימים סיורים מודרכים של קק"ל, ולמקום הגיעו אלפי אנשים ליהנות מהטבע.

בצפון המדינה ישנה תנועה ערה, בעיקר בהר הכרמל, אגמון החולה באצבע הגליל, בדרום רמת הגולן ובגליל התחתון. כמו כן, בהרי הגלבוע, ביער בית קשת ויער שוויץ וכן ביער לביא נרשמה תפוסה מלאה בחניונים. ברמת הגולן – יער ביריה, יער ברעם ויער מירון גדושים במטיילים ורוכבי אופניים. מטיילים רבים מתארחים בכפר הדרוזי מג'דל שאמס שבצפון הרמה.

בשל ריבוי המטיילים נרשמו עומסי תנועה כבדים בכבישים רבים בארץ: הכניסות לטבריה חסומות מלבד דרך כביש 77, צומת צמח עמוסה לבאים מכל הכיוונים, בכביש תשעים יש עומס תנועה משמורת הבניאס ועד לנחל שניר. כמו כן, ישנם עומסים בין צומת נבות לבית שאן על כביש 77, צומת המוביל עמוס לבאים מכל הכיוונים. בדרך 65 עומס תנועה לסירוגין מצומת מגידו לצומת ערערה בשני הכיוונים וצפונה משם – מורגשים עומסי תנועה מצומת נטופה חצומת קדרים.

במרכז הארץ ישנם עומסי תנועה בין היתר בכביש החוף לכיוון צפון ממחלף גשר השלום ועד לבית ינאי וצפונה משם עמוס בין צומת חנניה לזיכרון יעקב. איילון צפון עמוס ממחלף חולון עד מחלף ההלכה, נוסף לכך שהיציאה צפונה במחלף רוקח נחסמה לתנועה. בכביש 443 חסמה המשטרה את התנועה כדי לאפשר למחאת רוכבי האופנועים להמשיך כסדרה. כמו כן, בכביש 1 מורגש עומס ממחלף מוצא ועד למחלף הראל וכן ביציאה המזרחית של ירושלים ישנו עומס ממישור אדומים לכיוון מצפה יריחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully