וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בקטטה המונית ברהט

רמי שני

30.3.2010 / 18:59

גבר כבן 30 וגבר נוסף בן 25 נהרגו ושלושה בני אדם נוספים נפצעו בקטטה המונית שפרצה בין חמולות יריבות בעיר רהט שבדרום. המשטרה עצרה שלושה בני אדם בחשד למעורבות בקטטה

גבר כבן 30 וגבר נוסף בן 25 נהרגו ושלושה בני אדם נוספים נפצעו בקטטה המלווה ביריות שהתפתחה אמש (שלישי) בין פלגים יריבים בשכונה של חמולת אל-הוזייל ברהט. המשטרה עצרה עד כה שלושה בני אדם בחשד למעורבות בקטטה.

במהלך הקטטה נפצעו שני בני אדם מירי, אחד במצב בינוני והשני במצב קשה. הפצוע השלישי נפגע בראשו מאבנים שהושלכו לעברו ומצבו מוגדר קל עד בינוני. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום על מנת לטפל בפצועים ולהעבירם להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע. כוחות משטרה הוזעקו למקום כדי להרגיע את הרוחות ולהשתלט על האירוע.

מפקד משטרת רהט רב פקד אייל אזולאי, אמר הערב שהם פועלים לאסוף ראיות כדי לקשור בין העצורים לקטטה עצמה. "החקירה נמצאת רק בראשיתה, ועצרנו שלושה חשודים בהם אנחנו חושדים שיש להם קשר ישיר לאירוע. ככל שאנחנו יודעים, הקטטה התפתחה על רקע סכסוך קרקעות".

אזולאי הוסיף כי "שוטרים שהיו פזורים ביישוב הגיבו במהירות והגיעו מהר לאזור הקטטה על סמך דיווחים ועל סמך שמיעה של קולות ירי. המשטרה היתה ערוכה בכוחות מתוגברים ביישוב כדי למנוע אפשרות של התפתחות אירועים חריגים על רקע יום האדמה. לכן ניתן היה להגיב בהקפצה גדולה של כוחות לאזור האירוע, דבר שהביא להרגעת הרוחות במהירות תוך זמן קצר ולמניעה של התפתחות קשה יותר".

גורמים במשפחה אמרו כי הרקע לקטטה הוא ככל הנראה סכסוך קרקעות. סאלם אל הוזייל, תושב רהט שהיה בסמוך לאירוע אמר כי "צריך לעשות פשיטה על כל המגזר הבדואי ולקחת מהם את כל הנשק שלהם".

לפני שבועים נפצעו שני בני אדם באורח בינוני בקטטה ברהט שבנגב. השניים פונו לבית החולי סורוקה. הקטטה לוותה גם כן ביריות והמשטרה הוזעקה על מנת להפריד בין המתעמתים.

  • עוד באותו נושא:
  • קטטות
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully