וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין: "האחראים לפיגועים במוסקבה יושמדו"

ראש ממשלת רוסיה התייחס בחריפות לשני פיגועי ההתאבדות שאירעו ברכבת התחתית של מוסקבה ואמר כי "הטרוריסטים שאחראים למתקפת הטרור במוסקבה יושמדו". בפיגועים נהרגו לפחות 37 בני אדם

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין התייחס בצהרים (שני) לפיגועים שאירעו הבוקר ברכבת התחתית בעיר הבירה מוסקבה. לדברי פוטין, "הטרוריסטים שאחראים למתקפת הטרור במוסקבה יושמדו". לדבריו, מתקפת הטרור הינה "פשע נוראי". פוטין הוסיף כי הוא "בטוח שכוחות הביטחון לא יחסכו במאמציהם לאתר ולהעניש את הפושעים".

מוקדם יותר אמר נשיא רוסיה דמיטרי מדבדב כי מדינתו תפעל ללא פשרות על מנת לשרש את הטרור משטחה. מדבדב הורה לכוחות הביטחון "להילחם בטרוריסטים עד הסוף". בסדרת הפיגועים נהרגו לפחות 37 בני אדם ועוד עשרות נפצעו.

גם נשיא ארה"ב ברק אובמה התייחס למתקפת הטרור וגינה את האחראים לה. לדברי אובמה, הפיצוצים הם "מתקפה מתועבת של טרוריסטים", אשר הפגינו "התעלמות מחיי אדם".

ראש עיריית מוסקבה אמר כי מתקפת הטרור במוסקבה בוצעה על ידי שתי מחבלות מתאבדות. בעקבות שני הפיצוצים שותקו כל קווי המטרו של מוסקבה, והוגברה הכוננות בנמלי התעופה. ראש המחלקה לביטחון לאומי ציין כי ככל הנראה, שתי המחבלות המתאבדות שביצעו את הפיגועים, הגיעו מאזור הקווקז.

בתוך כך העביר שר החוץ הישראלי אביגדור ליברמן למקבילו הרוסי סרגיי לברוב את תנחומיה של ממשלת ישראל בעקבות שני פיגועי התופת שאירעו הבוקר במוסקבה. ליברמן אמר כי "המאבק בטרור הוא משימה עולמית הצריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות הבינלאומי משום שאף מדינה איננה חסינה מפגיעתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully