וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס הקבוצתי בת"א: הורי הילדים ידעו

איילה חננאל

24.3.2010 / 23:10

חלק מהנערים אף התעמתו עם חבריהם שביצעו את האונס, ודיווחו על כך להוריהם. בחקירה עלה כי הורים רבים ואנשי חינוך ידעו על המקרה, אך בחרו להימנע מפנייה למשטרה

חלק מהוריהם של הנערים שהיו מעורבים באונס הקבוצתי של הנערה בבית הספר בצפון תל אביב ידעו על מעורבות ילדיהם ולא דיווחו - כך עולה מחקירת מחלק נוער "חשיפה" במשטרת ת"א. מהחקירה עולה עוד כי נערים אחדים סירבו לקחת חלק באונס והתעמתו עם הנערים החשודים, אשר על פי החשד איימו עליהם בתגובה.

היחידה שהתערבה, מבין כל ההורים ואנשי החינוך שידעו על כך, היתה אמו של נער שהתוודה בפניה על מעשי חבריו, ואף היה לחשוד הראשון בחקירה. האם דיווחה על המקרה לגורמי החינוך והרווחה, וסיפרה כי שמעה מבנה שהוזמן על ידי החשודים לקחת חלק בקיום יחסי מין עם קטינה.

המידע הגיע לידי חוקרי מחלק הנוער במקביל לחשיפתה של פרשיית האונס הראשונה. "תחילה חקרו את הנער. אך ככל שהתעמקה חקירתו, הבנו שהוא היה למעשה בין קבוצת הנערים שדווקא סירבו לקחת חלק במעשים", מספרים גורמים בימ"ר. "האם לה סיפר הנער אודות המקרה,אמרה לנו כי בתחילה לא העניקה לו משמעות רבה. אך לאחר פיצוץ הפרשה בתקשורת תחקרה את בנה בשנית ודיווחה על כך לגורמי החינוך והרווחה", הוסיפו.

עוד עלה בחקירה כי הקורבן האחרון עליו נודע במשטרה, תלמידה בת 16 מת"א, הותקפה על רקע שמועות שנפוצו בין הילדים בדבר היותה מתירנית מבחינה מינית. "בתיק בית הספר שלה נרשמה הערה על כך שהיא בעלת התנהגות מינית מופקרת ושהיא נוהגת להתגפף עם בנים. כמו במקרה של הנערות האחרות, הם בחרו בה כקורבן למעשיהם מאחר שראו בה טרף קל", אומרים בימ"ר.

"אך במקרה זה היה מדובר באונס לכל דבר. הנערה התנגדה, נאבקה ונלחמה בנערים. לאחר המקרה, היא שבה לביתה וסיפרה להוריה על כך. זו התנהגות של תוקפים מחושבים ולא של נערים תמימים", ציינו עוד בימ"ר.

גם עלו שמותיהן של שלוש נערות נוספות שעל פי החשד נפלו קורבן למעשיהם של הנערים החשודים, אך לא ברור אם יהיה ניתן לבסס כתב אישום כנגד החשודים במקרים אלה. עם זאת, בימ"ר אומרים כי החקירה נמשכת ועל פי החשד, נערות נוספות נפלו קורבן למעשי האונס, וכי נערים נוספים מעורבים בפרשה.
בימ"ר ת"א הביעו זעזוע מהתפתחות החקירה: "מדובר בחקירה שמדירה שינה מעינינו ומעלה לפני השטח את התעלמותם של ההורים מהנעשה בחיי ילדיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully