וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנאשמים ברצח לאון בן ה-7 כשירים לדין"

נאור ואדיר סודמי שהואשמו בהתעללות מינית ורצח הילד לאון קלנטרוב בן ה-7 בבני עי"ש אינם סובלים מפיגור שכלי והיו אחראים למעשיהם בעת הרצח, כך קבעה ועדת אבחון של משרד הרווחה. שופטי בית המשפט צפויים לקבל את חוות הדעת

האחים התאומים נאור ואדיר סודמי אינם סובלים מפיגור שכלי והם כשירים לעמוד לדין באשמת רצח הילד לאון קלנטרוב בן ה-7, כך קבעה ועדת אבחון של משרד הרווחה. הערב (רביעי) פורסם כי התאומים שהואשמו ברצח קלנטרוב ב-31 בדצמבר במושב בני עי"ש היו אחראים למעשיהם בעת ביצוע הרצח ולכן יוכלו לעמוד לדין. ההחלטה האם להעמידם לדין תוכרע על ידי בית המשפט, והשופטים צפויים לקבל את המלצת הוועדה.

פרקליטם של האחים סודמי, עורך הדין ירון פורר אמר לוואלה! חדשות כי החלטת ועדת האבחון לא הגיעה לידיו. "אני מאוד תמה שבטרם מעדכנים את עורך הדין יוצאת הודעה לאמצעי התקשורת. זה נוהל לא תקין בפרט שגם בית המשפט לא קיבל שום עדכון", אמר.

כתב אישום בגין רצח וביצוע מעשים מגונים הוגש נגד השניים בתחילת החודש שעבר בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. בנוסף, מואשמים האחים בעבירות שונות ביחס לשבעה ילדים וקטינים אחרים, ובהן: מעשים מגונים, תקיפה והדחה בחקירה.

בנוסף, נקבע כי השניים יישלחו לבדיקה בוועדת אבחון שתקבע את כשירותם לעמוד למשפט, זאת לבקשת פרקליטם שטען כי הבדיקה אותה עברו השניים בהצלחה נעשתה להם בעת המעצר ולפני הגשת כתב האישום. הערב, כאמור הודיעה וועדת האבחון כי הם כשירים לעמוד לדין

גופתו של קלנטרוב נמצאה בתחילת חודש ינואר בביתם של האחים סודמי. בתחילת החקירה, חשדו במשטרה כי האחים פיתו את לאון להגיע לביתם ושם רצחו אותו. החוקרים אף טענו כי השניים לא אנסו את הילד, אך ביצעו בו מעשים מגונים עד אשר הגיעו לסיפוק מיני. לאחר מכן, הם חנקו את לאון למוות והכניסו את גופתו אל מתחת לאחת המיטות בחדרם. על גופתו של קלנטרוב נמצאו שרידי זרע. מחומר החקירה עלה כי שני האחים לא אנסו את הילד, אך ביצעו בו מעשים מגונים וכתוצאה מכך נמצאו על גופו ובגדיו סימני הזרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully