וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: רקטה נפלה מדרום לאשקלון

רמי שני

21.3.2010 / 21:15

הרקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק. סגן שר החוץ אילון למזכ"ל האו"ם: "הקסאמים לא מפסיקים ליפול, והתושבים ממשיכים לסבול"

רקטה התפוצצה הערב (ראשון) בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. התרעת צבע אדום הופעלה ביישובי האזור.

הרקטה שנורתה הערב מצטרפת לארבע רקטות קסאם שנורו אתמול לעבר יישובי עוטף עזה. רקטה אחת נפלה באזור המועצה האזורית חוף אשקלון, סמוך לאחד הקיבוצים. רקטה אחרת התפוצצה בשטח פלסטיני באזור כיסופים. עוד רקטה נפלה באזור שדרות, סמוך לאחד הקיבוצים במועצה האזורית שער הנגב, ורקטה נוספת שוגרה מרצועת עזה והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מזכ"ל האו"ם באן קי-מון, המבקר בישראל, קרא אתמול לחמאס להפסיק את הירי מרצועת עזה לעבר ישראל ולפעול לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. מנגד, הוא קרא לישראל להסיר את המצור המוטל על עזה. "המצור של ישראל מקשה ומעצים את הקיצוניים", אמר, "אני בטוח שניתן להסיר המצור תוך דאגה לאינטרסים הביטחוניים של ישראל".

סגן שר החוץ דני אילון נועד היום עם באן ודיבר עמו על סבל התושבים בדרום הארץ. "אנו רוצים לשמוע מסר ברור נגד סבלם של תושבי הדרום" אמר. "חזרתי מביקור ביישובי הדרום: הקסאמים לא מפסיקים ליפול, והתושבים ממשיכים לסבול. היינו רוצים לשמוע מסר ברור מהקהילה הבינלאומית נגד סבלם של תושבי הדרום". איילון פנה למזכ"ל האו"ם ואמר כי הוא מקווה שבביקור הבא המזכ"ל יבקר בשדרות ויישובי עוטף עזה, "כפי שעשה בביקור הקודם".

  • עוד באותו נושא:
  • קסאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully