וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בנט: נחשפו מכתבי האהבה של הנאשמים

גלעד גרוסמן

21.3.2010 / 15:09

בדיון שנערך במשפטו של יחיא פרחאן הנאשם ברצח הנערה דנה בנט, נחשפו מכתבי אהבה שכתבה המסייעת ברצח לפרחאן. פרקליטיו של פרחאן: "המכתבים מעידים כי לא פחדה ממנו"

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכת וידאו: דורון שטיין)

"אני אוהבת אותך אהבה רצחנית", כך כתבה י', חברתו לשעבר של יחיא פרחאן, במכתב אהבה ששלחה לו לאחר רצח דנה בנט, והוצג היום (ראשון) בבית המשפט. י', שנידונה ל-14 שנות מאסר בגין חלקה במקרי הרצח של דנה ושל התיירת הצ'כית סילביה מילרובה, העידה בפירוט רב בשבוע שעבר על הרציחות. היום, במהלך החקירה הנגדית סיפרה כי עסקת הטיעון עליה חתמה עם הפרקליטות נועדה לאפשר לה להעיד נגד פרחאן.

במהלך הדיון הוצגו גם מכתבי אהבה רבים, שלטענת פרקליטיו של פרחאן, עורכי הדין פתחי פוקרא ורפאלה שפריר מהסנגוריה הציבורית, מוכיחים שלא פחדה ממנו כפי שטענה בדיון הקודם. "מדובר בעדה מניפולטיבית שקיבלה טובת הנאה מהתביעה, דבר שהתבטא בכך שעסקת הטיעון הטיבה עמה על אף שהיא שותפה לשני מקרי רצח, והכל כדי שתעיד נגד פרחאן בבית המשפט, כפי שהעידה היום", אמר עו"ד פוקרא לאחר הדיון.

י' סיפרה בשבוע שעבר שבגיל 15 הכירה את פרחאן. "אני וחברה עלינו בכרמיאל על טרמפ מפוקפק וכך הכרתי אותו. הוא היה הנהג, אני ישבתי מאחורה והוא התחיל אתי". לדבריה, במהרה מערכת היחסים ביניהם הפכה לאובססיבית וכי הוא נהג להכות אותה, לחנוק אותה ולירוק עליה. "הוא אטם אותי נפשית לגמרי", אמרה. "הוא דאג לי להכל, אבל זאת לא היתה אהבה. הוא ידע לנצל את התמימות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully