וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל ניסיון פיגוע: חיילים הרגו 2 מחבלים

פנחס וולף וניר יהב

21.3.2010 / 12:11

שני פלסטינים התקרבו לעמדת הבידוק בעוורתא, דרומית לשכם עם קלשונים וקראו קריאות כי ברצונם לרצוח את החיילים המוצבים במקום. חיילי צה"ל פתחו לעברם בירי והרגו אותם

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: יאיר דניאל. קריינות: אילן שניג)

חיילים מגזרת שומרון ירו בצהריים (ראשון) למוות בשני פלסטינים סמוך לעמדת בידוק בעוורתא, דרומית לשכם. מצה"ל נמסר כי במהלך סיור שגרתי שביצע כוח צה"ל, השניים ניסו לדקור חייל שמוצב במקום ובעקבות כך פתח לעברם כוח צה"ל בירי. עוד נמסר מצה"ל כי נסיבות האירוע נבדקות. מקורות פלסטינים דיווחו כי שמות ההרוגים הם מוחמד וסאלח קוואריק, קרובי משפחה בני 19 מכפר עוורתא.

גורם בצה"ל סיפר כי "שני הפלסטינים התקרבו לעמדת הבידוק בעוורתא שבשומרון וניסו לתקוף חיילים עם קלשונים. החיילים חשו בסכנה ולכן הגיבו בירי והרגו את שני הפלסטינים". עוד נמסר כי השניים קראו קריאות כי ברצונם לרצוח את החיילים המוצבים במקום.

אתמול נורו שני צעירים פלסטינים בכפר עראק בורין שמדרום לעיר שכם, במהלך עימותים עם כוחות צה"ל. אחד הנערים מוחמד קדוס, בן 16 נהרג במקום ונער נוסף, אוסיד קדוס, אף הוא בן 16 מת הבוקר לאחר שנפגע מהירי באורח אנוש. תחקירנית של ארגון זכויות האדם "בצלם" דיווחה מבית החולים רפידיה בשכם כי הנערים נפגעו מאש חיה ולא מכדורי גומי כפי שטוענים בצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully