וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: מיטשל יגיע לישראל ביום ראשון

17.3.2010 / 23:07

לאחר המסרים המרגיעים שהגיעו מהבית הלבן, שוחח שר הביטחון אהוד ברק עם השליח האמריקאי ג'ורג' מיטשל ודן עמו בדרכים לפתרון המשבר. כעת נראה שמיטשל יגיע לישראל בתחילת השבוע הבא

האם מיטשל בדרך לישראל למרות המשבר? מלשכת שר הביטחון נמסר כי שר הביטחון, אהוד ברק, שוחח הערב (רביעי) עם השליח המיוחד למזרח התיכון, הסנטור ג'ורג' מיטשל. בשיחה נדונו הדרכים והאפשרויות השונות לפתרון המשבר ולהנעת המשא ומתן בין ישראל לפלשתינים, בנוסף, דנו השניים באפשרות הגעתו של מיטשל ביום ראשון הקרוב.

מוקדם יותר היום נועד שר החוץ אביגדור ליברמן עם שרת החוץ של האיחוד האירופי קתרין אשטון במשרד החוץ בירושלים. בתום הפגישה התייחס ליברמן למשבר ביחסים עם ארה"ב והאשים את הקהילה הבינלאומית בהצתת המריבה. "הדרישה לאסור על הבנייה היהודית בירושלים באה במידה רבה מהקהילה הבינלאומית כהזדמנות להתנפל על ישראל, להפעיל לחץ עליה ולדרוש ממנה דברים בלתי סבירים", אמר ליברמן. הוא הוסיף כי הדרישה לאסור על בנייה יהודית במזרח העיר איננה סבירה.

הלילה שוחחו ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בטלפון, ככל הנראה בניסיון להביא לסיום המשבר סביב תוכנית הבנייה בשכונת רמת שלמה בירושלים. כך מסר גורם בבית הלבן לעיתון "ניו יורק טיימס". עם זאת, לא נמסרו פרטי השיחה. בלשכת ראש הממשלה לא הכחישו את הדיווח. קודם לכן הצהירה מזכירת המדינה האמרקיאית הילרי קלינטון כי בין ארצות הברית וישראל קיים "קשר קרוב ובלתי ניתן לערעור". קלינטון הוסיפה כי ארה"ב נשארה מחויבת באופן מוחלט לשמירה על ביטחון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully