וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש הנמוך ביותר בעולם מת בגיל 21

האיש הנמוך ביותר בעולם הלך לעולמו בסוף השבוע בגיל 21 בלבד. הה פינגפינג הסיני התנשא לגובה של 74 ס"מ. חייו הקצרים באו לסיומם עקב בעיות לב

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

האיש הנמוך ביותר בעולם הלך לעולמו. הה פינפינג, שהתנשא לגובה של 74.6 ס"מ, מת ברומא בסוף השבוע בגיל 21. הוא שהה בעיר הבירה האיטלקית בשל השתתפותו בתכנית טלוויזיה, והובהל לבית חולים בשבוע שעבר לאחר שהתלונן על כאבי חזה.

הה נולד במונגוליה הפנימית שבסין. ב-2008 הוא הפך באופן רשמי לאיש הנמוך ביותר בעולם כשנכנס לספר השיאים של גינס. הה שקל בלידתו חצי קילו והפסיק לגדול בגיל 18. מכיוון שהוא היה כל כך קטן, הוריו קראו לו פינגפינג, שפירושו "בקבוק יין".

"בשביל מישהו כל כך קטן הוא עשה רושם מאוד גדול מסביב לעולם" , אמר קרייג גלנדיי, עורך ספר השיאים של גינס. "מהרגע שהסתכלת עליו ידעת שהוא מישהו מיוחד – היה לו חיוך קונדסי ואישיות שובבה, לא יכולת שלא להיות מוקסם ממנו. הוא האיר את החיים של כל מי שפגש והיה השראה לכל מי שנחשב שונה או יוצא דופן".

הה נודע כחובב נשים מושבע, ולא פחות, חובב סיגריות. את הסיגריה הראשונה שלו הצית בגיל שבע, ומאז הוא עישן לפחות חפיסה אחת ביום. חברת השיאים של גינס אמרה שיורשו לתואר ייקבע במועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully