וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בדרכים: חמישה בני אדם נהרגו בתאונות

10.3.2010 / 18:42

סמ"ר ברק יפרח נהרג במישור אדומים. בת"א נהרגה הולכת רגל. בן 8 נהרג בתאונה בג'סר א-זרקא, ונהג טרקטור נמחץ למוות לאחר שהתהפך עם רכבו. אריק עופר שנפצע בתאונה באופקים ומת היום מפצעיו הוא ההרוג החמישי

יום קטלני בכבישים. חמישה בני אדם נהרגו במספר תאונות דרכים שארעו היום בכבישי ישראל. בשעות הבוקר נהרג סמל ראשון ברק יפרח, בן 20, בתאונת דרכים קשה שאירעה בין רכב צבאי לאוטובוס ליד צומת מישור אדומים בתאונה נפצע בנוסף באורח קשה חייל נוסף וחייל שלישי נפצע באורח קל.

כמה שעות לאחר מכן נהרגה הולכת רגל בתאונת דרכים ברחוב משה סנה בתל אביב לאחר שנפגעה על ידי רכב. הרוג נוסף הוא אריק עופר, הילד בן ה-12 שנפצע בתחילת השבוע באורח אנוש מפגיעת רכב באופקים והיום נקבע מותו בבית החולים. הוא וחברו רומן וורופייב רכבו על אופניהם ונפגעו מפגיעת מונית בעת שחצו מעבר חציה בדרך הטייסים בעיר. אריק נפצע אנושות וחברו נפצע באורח בינוני. במהלך הימים האחרונים נאבקו הרופאים על חייו אם כי ביום שני בישרו להוריו שהסיכויים להציל את בנו אפסו והיום הוא מת מפצעיו.

כמה שעות לאחר ההודעה על מותו של אריק עופר התקבל דיווח על ילד בן 8 מהיישוב ג'סר א-זרקא בצפון שנהרג מפגיעת רכב, ובשעות הערב נמחץ למוות נהג טרקטור לאחר שהתהפך במטע זיתים סמוך לכפר ג'דיידה שבצפון. שלושה צוותי כיבוי חילצו את הנהג וצוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים בנהריה, שם הוא מת מפצעיו.

התאונות הללו מעלות את מניין ההרוגים בתאונות דרכים מתחילת שנת 2010 ל-72 בני אדם. "הבריחה מאחריות והשתיקה של שר התחבורה, דווקא בימים אלו היא תמוהה ולא מובנת" נמסר מעמותת אור ירוק. "כשר האחראי על נושא הבטיחות בדרכים, הציפייה ממנו היא לכנס עוד היום ישיבת חרום של כל הגורמים הנוגעים בדבר על מנת לגבש תוכנית חרום, וזאת על מנת לעצור את הקטל בכבישים".

(עדכון ראשון - 12:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully