וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב: אשתי לא ניסתה לנתק את הבן מהמכונות

קובי מנדל

10.3.2010 / 11:41

הוארך מעצרה של אמו של נער בן 17, שמאושפז בביה"ח רמב"ם בשל מחלת ניוון שרירים, נעצרה בחשד שניסתה להרוג את בנה. ביה"ח: "מדובר במשפחה מסורה"

אם מאחד היישובים הערביים בצפון הארץ נעצרה אתמול (שלישי) בחשד שניסתה להרוג את בנה בן ה-17 הסובל ממחלה קשה ומאושפז בבית החולים רמב"ם שבחיפה.

הבן סיפר לאחיות בבית החולים כי האם ניסתה לרצוח אותו בחניקה ובעקבות דיווחו עצרה המשטרה את האם בת 53. לפי ההערכות, האם ניסתה לחנוק את בנה מתוך רחמים עקב מחלתו. בחקירתה היא הכחישה את החשד נגדה. בית המשפט השלום בחיפה האריך את מעצרה ביום אחד, וקבע שבמהלכו תעבור בדיקה פסיכיאטרית.

ד"ר רבקה בריק, מנהלת מחלקת הילדים בבית החולים רמב"ם מסרה לוואלה! חדשות שהנער מודע למצבו הקשה ולכך שתוחלת חייו קצרה. "מדובר בסיפור טרגי, קשה. אנחנו מכירים היטב את המשפחה. מדובר במשפחה מסורה שמטפלת בנער ללא דופי". היא הוסיפה שבמקביל לחקירת המשטרה, פסיכיאטר מטעם בית החולים ייפגש עם הנער.

הבן חלה במחלת ניוון שרירים בגיל 11, ומאז מצבו הולך ומידרדר, והוא מקבל חמצן באמצעות צינורית המוחדרת דרך גרונו. הוא סיפר לאחות כי שלשום במהלך הלילה אמו ניסתה מספר פעמים לפגוע באספקת החמצן בגופו. אחת האחיות העידה במהלך חקירת הפרשה כי אכן הבחינה שנרשמה ירידה בכניסת החמצן לגופו של הנער בשיעור של 50% מ-90% ל-45%.

מחקירת המשטרה עלה כי האם חנקה את בנה באמצעות כרית ופעלה לעצור את זרם החמצן לגופו. אביו של הילד אמר לוואלה! חדשות כי "17 שנה אנחנו חיים עם הילד, ומעולם האישה לא אמרה שום דבר רע ולא עלו בבית מחשבות כלשהן למרות שמצבו הידרדר. אם אשתי תלך לבית סוהר אני לא אסתדר. היא טיפלה בו יום ולילה, ואני לא מאמין שהיא מסוגלת לעשות דבר שכזה. אני גם לא יודע איך הילד במצבו יכול היה לדבר ולספר את מה שטוענים".

(עדכון ראשון: 8:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully