וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של גלעד שליט: הוא לא חטוף דמיוני

משפחתו של החייל החטוף פרסמה הודעה מיוחדת בעקבות העלאת סדרת הטלוויזיה "חטופים" בערוץ 2. בהודעה צוין בין היתר כי "אנו מזכירים כי גלעד איננו חטוף דמיוני, אנו דורשים מהממשלה לפעול לשחרורו"

הוריו של החייל החטוף גלעד שליט, פרסמו אמש (שבת) הודעה מיוחדת בעקבות העלאת הסדרה "חטופים" בערוץ 2. בהודעה שמסרה המשפחה נכתב כי "אנו מזכירים כי גלעד איננו חטוף דמיוני, הוא חייל ישראלי שנחטף על ידי חמאס לפני כארבע שנים. מאז הוא נמצא במרתפי חמאס ואיש לא נפגש עמו. לא משפחתו, לא חבריו, לא הצלב האדום ולא כל גורם מעבר לחוטפיו".

עוד נמסר בהודעת משפחת שליט כי "הסבל שאנו בני משפחתו חווים בהיעדרו של גלעד הוא כאין וכאפס בהשוואה לסבל שבוודאי הוא חווה בעצמו. אנו ממשיכים לדרוש ממשלת ישראל והעומד בראשה לפעול לשחרורו של גלעד באופן מיידי".

ביום שלישי אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל מוכנה לשחרר אסירים פלסטינים במסגרת עסקת שליט, כל עוד ניתן יהיה להבטיח שאותם אסירים לא יצליחו לפגוע בשנית בישראל. "ישראל אמרה למתווך הגרמני כי היא מוכנה לשחרר אסירים כדי להביא את גלעד הביתה בריא ושלם", אמר נתניהו בדיון בוועדת החוץ והביטחון בכנסת. נתניהו הוסיף כי "ישראל ממתינה מזה שלושה חודשים לתשובת חמאס, ובחמאס לא ענו".

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully