וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 16 שאף גז מזגנים ונפל מגג ביה"ס בנתניה

איילה חננאל ויוסי מדריסוביץ'

7.3.2010 / 7:15

כוחות גדולים הוזעקו לבית ספר רש"י בנתניה, לאחר קבלת דיווח על נער בן 16 שנפל מגג ביה"ס. סמוך למקום ממנו נפל הנער, נמצאו סימנים המחשידים כי הנער שאף גז מזגנים בטרם נפל

המשטרה עצרה במהלך הלילה (ראשון) ארבעה נערים בגילאי 14 עד 16, החשודים ששהו יחד עם הנער, סיסאי אשטו, שנפל אל מותו אמש מגג בית הספר רש"י בנתניה. בחקירת המשטרה סיפר אחד מהם כי הוא היה זה שדחף את סיסאי מהגג, תוך כדי שאיפת גז מזגנים. הנער יובא בהמשך היום להארכת מעצרו, ושלושת הנערים האחרים שוחררו למעצר בית.

אשטו בן ה- 16 נהרג אמש אחר שנפל מגג בית הספר ונפצע באורח אנוש בראשו. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיע למקום, נאלץ לקבוע את מותו. במשטרה חושדים כי הנערים שאפו גז מזגנים בצוותא, לפני שנפל אשטו לקרקע.

פראמדיק של מגן דוד אדום, חנוך רוזיק, סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה על אירוע בתוך בית ספר רש"י בנתניה. בית הספר היה נעול, נאלצנו לעבור מעל הגדר, ראינו נער שוכב בתוך חצר בית הספר והגענו אליו ונאלצנו לקבוע את מותו".

במקביל, כוחות משטרת נתניה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע. על גג בית הספר ממנו נפל הנער, מצאו החוקרים צינור קרוע מאחד המזגנים, נייר כסף וכן בקבוק פלסטיק ובשל כך עלה חשד כי נפילתו של הנער נגרמה כתוצאה משאיפת גז מזגנים.

אביו של סיסאי, שקיבל את ההודעה על המקרה מאחד מהם, מיהר להגיע לשטח בית הספר. בהגיעו לשם נאלץ האב ההמום לזהות את גופתו של בנו היחיד ופרץ בזעקות שבר. עוד התברר לחוקרי המשטרה כי סיסאי למד בפנימיית "בן-יקיר" בכפר הרא"ה שבעמק חפר, שם רק לפני שנתיים אירע מקרה דומה, כאשר נער בן 15 נפצע באורח קשה אחרי שטיפס על גג כדי לשאוף גז מזגנים.

  • עוד באותו נושא:
  • גז מזגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully