וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר לא הוכנס לסיור במטה האו"ם בי-ם

פנחס וולף

3.3.2010 / 19:55

עוזרו הפרלמנטרי של ח"כ מיכאל בן ארי הצטרף לסיור עם עמיתיו במטה האו"ם בבירה אך כשעמד להיכנס למתחם נאמר לו כי אין מקום. "האו"ם פוחד שאטיח בו את האמת - שהם אנטישמיים"

שני עוזרים פרלמנטרים לא הורשו להצטרף לסיור שערכו עמיתיהם הערב (רביעי) במטה האו"ם בארמון הנציב בירושלים. השניים הם איתמר בן גביר, עוזרו של ח"כ מיכאל בן ארי, וישראל מונדי, עוזרו של ח"כ יעקב כץ.

בן גביר סיפר לוואלה! חדשות כי בעת שהגיע תורו למסור את תעודותיו בעמדת הבידוק ולהיכנס למתחם, עקפו אותו עוזריהם של חברי הכנסת האחרים, ורק לו לא אפשרו להיכנס. מאוחר יותר התברר שגם מונדי סורב.

"הגיע אלי נציג מבניין האו"ם ואמר שהוא מאוד מצטער אבל אין להם מקום ולכן לא אוכל להיות שם", אמר בן גביר. כאמור, עוזרים פרלמנטרים שהגיעו אחר כך, הורשו להיכנס למטה.

בן גביר הודיע כי ישקול לפנות לוועדת האתיקה של הכנסת. "לא יכול להיות שיארגנו מפגש ואותי ישאירו בחוץ בלי סיבה", טען. "חשבתי שהאו"ם חרט על דגלו את חופש הביטוי. כנראה שזה חל רק על ערבים ולא על יהודים. האו"ם פוחד שאטיח בו את האמת, שמדובר באנטישמיים, חבורה של שונאי ישראל שפועלים ממניעים של שנאת ישראל. הם מפחדים להתעמת עם האמת ועם מה שאומר להם".

"תכננתי לשאול על גולדסטון ולהטיח ביקורת קשה על החד צדדיות שלהם: כאשר ערבים פוגעים בנו הם לא מתכנסים כל שבוע, ולעומת זאת הם ממהרים להתכנס בעקבות פעולות שישראל עושה כדי להגן על עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully