וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גואל רצון מבקש להוציא אותו מבידוד

28.2.2010 / 15:40

רצון הגיש עתירה לבית המשפט המחוזי בת"א נגד שירות בתי הסוהר על תנאי החזקתו בבידוד. עורכת דינו: "מדובר בפעולה בעלת השלכות נפשיות מסוכנות"

גואל רצון עתר היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שירות בתי הסוהר ונגד החזקתו בבידוד. רצון דורש בנוסף לאפשר לו להיפגש עם פרקליטתו פנים אל פנים ולא מבעד לחלון זכוכית.

בעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד שלומציון גבאי מהסנגוריה הציבורית, נטען כי עוד מיום מעצרו לפני כחודש וחצי, רצון נתון בבידוד, כאשר מצלמות מתעדות את מעשיו במשך 24 שעות ביום. לטענת שירות בתי הסוהר, הפרדתו של רצון נעשית בשל חשש שינסה לפגוע בעצמו.

לטענת רצון, אין כל בסיס להחזקתו בבידוד ויחד עם זאת, לא ניתנה לו אפשרות לערער על ההחלטה. "החזקה בהפרדה הינה פעולה בעלת השלכות נפשיות מסוכנות", נכתב בעתירה. "נראה כי המשיב פועל כבהיסח הדעת, מבלי להתחשב באמור בפקודה ובלי להפנים את עוצמת הגזירה שבהפרדת היחיד, על העותר וזכויותיו".

כמו כן, נטען שבשב"ס מסרבים לאפשר לו להיפגש עם עו"ד גבאי ללא מחיצה, מכיוון שלטענתם הוא העביר לה מכתב בניגוד להנחיות. לטענת עו"ד גבאי, מניעת הפגישה עמה מהווה פגיעה בחוק ובזכויותיו של רצון. החלטת השב"ס, נכתב בעתירה, "מהווה גזירה אבסורדית ואינה מידתית" .

  • עוד באותו נושא:
  • גואל רצון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully