וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: "מבחוח הורעל ונחנק למוות"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.2.2010 / 14:21

משטרת דובאי ממשיכה לפרסם פרטים אודות חיסולו של בכיר חמאס. לדבריהם, המחסלים הזריקו חומרי הרדמה ולאחר מכן חנקו את מבחוח למוות. עוד דווח כי החומר משמש לניתוחים בהרדמה מלאה

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

משטרת דובאי הודיעה היום (ראשון) כי מחסליו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח הזריקו לו חומרי הרדמה ולאחר מכן חנקו אותו למוות באופן שידמה מוות טבעי. סגן מפקד משטרת דובאי, חמיס מטר מזינה, אמר במהלך מסיבת עיתונאים כי מחסליו של אל-מבחוח עשו שימוש בחומר חזק בשם "סוקסינל קולין" הידוע גם בשם "סוקסמיתוניום כלוריד". חומר זה משמש ברפואה לניתוחים בהרדמה מלאה.

סגן מפקד משטרת דובאי אמר כי אל-מבחוח, שחוסל בדובאי לפני למעלה מחודש, ככל הנראה לא ניסה להתנגד לפני שחוסל. עוד דווח כי חומר ההרדמה שבו השתמשו המחסלים משמש ברפואה לניתוחים בהרדמה מלאה. הוא גורם להרפיית שרירים ונחשב לסם הרדמה יעיל בעל השפעה ארוכת-טווח.

מפקד משטרת דובאי, דאחי חלפאן, התראיין היום לעיתון המצרי הממסדי "אל-אהראם" על רקע חשיפת צוות המחסלים של אל-מבחוח ומתח ביקורת חריפה על המוסד. "לישראל יש עדיין תפיסה והגיון ישנים ומסורתיים, מהתקופה שלפני האינטרנט והקדמה הטכנית", אמר. "משטרת דובאי חשפה זאת והוכיחה כי לדינוזאור הזה אין הרבה שכל".

אתמול התראיין חלפאן לעיתון "אל-חליג'" היוצא לאור באיחוד האמירויות ואמר לראש המוסד מאיר דגן: "תהיה גבר ותודה שהמוסד ביצע את חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי לפני כחודש". לדבריו, ההוכחה לכך היא שמרבית החשודים בחברות בחולית החיסול נמצאים בישראל. "האם בעבר רצחנו מישהו בישראל שהם באים ורוצחים אדם על אדמתנו?!", תהה. חלפאן הוסיף כי דגן וראש הממשלה בנימין נתניהו יוצבו "יחדיו" בראש רשימת המבוקשים, "בפשע זה, אם יוכח באופן ברור שהמוסד הוא זה שביצע את החיסול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully