וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ: בזכות החיסולים נסראללה בבונקר

יהושע בריינר

23.2.2010 / 18:27

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ התייחס לחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, וציין כי ייחוס הפעולה לישראל מגביר את ההרתעה. "לא סתם נסראללה בבונקר, הוא יודע שכשייצא יחזיר את נשמתו לבורא"

הרמטכ"ל לשעבר רב אלוף במיל' דן חלוץ התייחס היום (שלישי) לחיסול של מחמוד אל-מבחוח בדובאי ואמר כי "כל אחד כמו אל-מבחוח יחשוב פעמיים לפני שהוא מזמין כרטיס טיסה באינטרנט", אמר חלוץ בכנס שעסק בהרתעה הישראלית באוניברסיטת תל אביב.

חלוץ הוסיף כי, "פעולה שכזו, שמייחסים אותה לנו, היא מעבר לציפיות של הצד השני, וכך משיגים עוד שכבה של הרתעה. לא סתם נסראללה יושב בבונקר במשך שלוש וחצי שנים. הוא חושב שברגע שייצא הוא יחזיר את נשמתו לבורא. פעולות כאלה שמייחסים לנו כמו אל-מבחוח או מורנייה פוגעות בהתנהלות שלהם ומרתיעות את הבאים בתור".

דבריו של חלוץ מצטרפים לאלו של ח"כ כרמל שאמה (ליכוד) שאמר היום בדיון על החיסול בוועדת הכנסת כי מאיר דגן צריך להיות יקיר ישראל. "אני מקווה שאלוהים ישמור עליו. אני הייתי תורם את שני הדרכונים שלי, הדיפלומטי והרגיל, לטובת חיסול טרוריסטים. חבל שלא חיסלו את אל-מבחוח יום קודם. ישראל לא מודה שהיא ביצעה את החיסול באופן רשמי, אבל אם היא לא ביצעה את החיסול אצטער על כך מאוד. חיסול טרוריסט כמוהו זה סוג של מצווה"

ח"כ טאלב א-סנע הגיב לדברים ואמר לשאמה: "תלך לעזאזל. ההתנהגות של מדינת ישראל היא של מאפיה, נעשה כאן פשע על פי החוק הבינלאומי. כל מהלך החיסול נתפס ומתועד במצלמות – צריך לחקור את האירוע ולתת את הדין", אמר א-סנע כשהוא מנמק את עירעורו. "במדינה מתוקנת ראש הממשלה היה משלם את המחיר ומתפטר – אתם ועדת מחסלים ולא ועדת כנסת!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully