וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגי התאונה הקשה בדרום מובאים למנוחות

קובי מנדל, מערכת וואלה! חדשות

23.2.2010 / 14:40

קרוביהם של בני משפחת דהן שנהרגו בתאונת הדרכים אתמול בערבה התקשו להתמודד הבוקר עם הכאב: "מנענו את הידיעה על האירוע מהבת שהתחתנה - הבוקר כשגילתה לא הפסיקה לצרוח"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: עידן גוראל)

"הבת שלי ובעלה הטרי נסעו למלון מיד אחרי החתונה כדי לחגוג את הלילה הראשון שלהם כזוג נשוי – רק שבבוקר היא פתחה טלוויזיה כדי לראות חדשות, התחילה לצרוח ומאז היא לא מפסיקה לבכות. זה היה מזעזע, אפילו לא הספקנו להגיע אליה עם עובדת סוציאלית" – כך סיפרה בדמעות הבוקר (שלישי) סימה אליעזר, אחותה של רותי דהן שנהרגה אמש ביחד עם ארבעת בני משפחתה בתאונת הדרכים המחרידה בערבה – שעה שעשו דרכם לחתונה בצפון הארץ.

"לא מגיע לבת שלי את הצער הזה – היא אמרה לי 'אמא, אני לא יכולה לתפקד'", סיפרה סימה בכאב לוואלה! חדשות. "בחתונה הכוחות שלי גברו עליי כי ראיתי את טובת הבת שלי לנגד עיניי – רציתי שהיא תשמח, שלא תהיה לה מזכרת גרועה כזו לכל החיים".

חמשת בני המשפחה שנהרגו בתאונה יובאו היום למנוחות: הלווייתה של שרית כהן בת ה-19, חיילת בשירות סדיר, תצא מבית העלמין הצבאי בחולון בשעה 12:00. טלי דהן, בעלה ליאור וביתם בת ה-5 חודשים שילת, יובאו ביחד למנוחות בשעה 14:30 בבית העלמין שבעיר אופקים. הלוויתה של רותי דהן תתקיים בבית העלמין כפר סמיר בחיפה בשעה 20:30.

עורך הדין כאמל אל-זיאדנה אמר בצהרים כי הנהג שרוי בהלם ועדיין לא מבין ממש את משמעות התאונה: "הוא סיפר שמשהו נפל עליו בזמן הנסיעה מלמעלה ולכן דעתו הוסחה והוא סטה מהנתיב והתנגש במכונית שבאה מולו", אמר עורך הדין. "זה לא נכון מה שאומרת המשטרה שהוא נסע במהירות בלתי סבירה לתנאי הדרך – הוא לא נסע מהר, הוא נהג מקצועי וזה מה שקרה", הוסיף. אל-זיאדנה אמר את הדברים טרם פתיחת הדיון בהארכת מעצרו של אלג'ובור בבית משפט השלום בבאר שבע. אלזיאדנה אמר עוד כי אלג'בור לא שינה את גרסתו במהלך החקירה ודבק בדבריו מהם עולה כי בשל פתיחת הדלתית מעל תא הנהג במהלך הנסיעה הוא נפגע מחפץ שנפל עליו.

בקרב משפחת קורבנות התאונה המחרידה הביעו תקווה כי ייגזר עליו עונש חמור שימנע ממנו לשוב ולנהוג: "אני מקווה שהוא יקבל את העונש הכי גדול בעולם", הצהירה סימה אליעזר." לא מגיע לנהגים כאלה לנהוג: המשטרה חייבת להוריד נהגים כאלה מהכביש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully