וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם קבעתם: לא נעשה עוול לרב אלון

חשיפת הטענות הקשות שהועלו כלפי הרב מוטי אלון, גררה עמה תגובות יצריות של תיעוב מצד אחד ותמיכה גורפת מהצד השני. רובכם סבורים: הפורום שחשף את הפרשה הזהיר בזמן את הציבור

הסערה בקרב הציונות הדתית סביב הרב מוטי אלון מסרבת לגווע. שלשום (שני) פרסם פורום "תקנה" הודעה לפיה הגיעו אליו תלונות בדבר "מעשים המנוגדים לערכי הקדושה והמוסר".

גולשי וואלה! התבקשו להגיב לפרשה ולהחליט האם הם הזדעזעו מהפרסום על מעשיו של אחת מהדמויות המכובדות ביותר בקרב חובשי הכיפות הסרוגות או שמא התמלאו בכעס מול "עלילת הדם", כפי שתיאר זאת הרב אלון בעצמו.

מתוך כל הגולשים שהתייחסו לסוגייה, ציינו 78% כי הם מאמינים שהפורום הזהיר בזמן את הציבור, בעוד שמולם עמדו כ-22% המאמינים כי לרב אלון נעשה עוול.

מאז חשיפת הפרשה מתחלקות התגובות לשניים: אלה שתומכים בדיווח המקרים ואלו הקוראים לאותה חשיפה עלילת דם נגד הרב.

קונפליקט נורא

חיה, גולשת מפוחדת, אינה מתקשה להאמין לפרשה: "זה נראה לא אמיתי.כל יום יש משהו חדש: פדופילים, אנסים, רבנים מטרידים. מה הדבר הבא?! מפחיד לנשום פה, שבטעות לא יטרידו אותנו מינית".

מוטי, גולש נוסף, לא מקנא בקהילת הציונות הדתית. "זהו קונפליקט נורא ואני לא מקנא בהם. מצד אחד אני מבין את המשבר שחשים תלמידיו של האייקון הזה, עם כל מה שהוא מסמל. מצד שני, בבואם להגן על הרב הנערץ הם אינם בוררים במילים כלפי פורום "תקנה" – גוף שאינו של בטלנים. אי אפשר לכנות את יושבי הפורום בשמות גנאי", כתב.

א.ש מרחובות אפילו ניסה להשוות בין הגלייתו של הרב אלון לשמועות על הגליית שחקן הכדורגל חיים רביבו בידי בורר של אחד מארגוני הפשע בישראל.

מאשימים את אבא

את הדוגמה לעמידתם של גולשים מסוימים מאחורי הרב באופן מוחלט ניתן למצוא בדבריה של ספיר, שהחליטה לכתוב מכתב מלא רגש לרב אלון. "חשתי שמאשימים את אבא שלי ממש. אתה עבורנו אבא. בתחילה, כשראיתי את הכותרת בעיתון, נמלאתי זעם פנימי גדול. לא יכולתי לשאת את הקזת דמך בצורה כה מבישה וקשה. אך לאחר זמן קצר, התחלף הזעם ברחמים. הם פשוט לא מכירים אותך", כתבה.

גולשים נוספים שתמכו ברב והאשימו בעלילות דם נגד אלון זכרו את הפורים המתקרב ובא והזכירו את גיבור פורים, מרדכי הגיבור: "הזמן הוא של פורים והגיבור הוא מרדכי היהודי. והתפילה שלי היא שיידעו כולם כי מרדכי הוא אשר המלך חפץ ביקרו".

עוד גולש שעומד באופן נחרץ מאחורי הרב הוא עופר, שטוען כי הרב אלון צריך להיות נשיא המדינה: "איש גדול, ערכי ומוסרי ראוי לכהונת הנשיאות או הנהגת המדינה. אין הרבה אנשים כמוהו. שקר ענק לאדם יקר ומאד אנושי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully