וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הילדים במשפטו של חן: "לא מפחדת ממנו"

16.2.2010 / 13:09

עדותה של מ', אימם של הילדים שאליאור חן חשוד כי התעלל בהם, פתחה את שלב ההוכחות במשפטו. מחוץ לאולם בית המשפט סיפרה האם כי העידה "בשביל הילדים"

שלב ההוכחות במשפטו של "הרב המתעלל" אליאור חן, החל הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים עם עלייתה לדוכן העדים של מ', אימם של הילדים שחן חשוד בהתעללות בהם. בהפסקת הדיון, המתנהל בדלתיים סגורות אמרה האם שהיא "לא מפחדת" מחן והוסיפה שהיא מעידה "בשביל הילדים". מ' חתמה לא מכבר על הסכם עדת מדינה עם הפרקליטות והעידה כבר במשפטם של ארבעת הנאשמים הנוספים בפרשה.

באחרונה הוגש כתב אישום נגד פרקליטו של חן, עורך הדין אריאל עטרי בגין הטרדת עד ושיבוש הליכי משפט. זאת על רקע פגישתו עם מ' בחודש יוני 2008 בכלא נווה תרצה שם היתה כלואה. עטרי אמר לה שעל פי חומר החקירה, הבדיקות אינן חד משמעיות וכי ייתכן שהפגיעות בילדים נגרמו על ידי אדם אחר.

בכתב האישום נטען שבמהלך הביקור אמר לה עטרי שבעלה וילדיה סילפו את העובדות וניפחו את הפרשה מעבר לכל פרופורציה כאשר פנו לתקשורת. הוא הוסיף, כי חבל שהאם היתה מבולבלת כאשר התלוננה בפני חברתה על הכוויה שנגרמה לאחד הילדים והובילה לחשיפת הפרשה.

פרשת החשדות החמורים נגד אליאור חן נחשפה במרץ 2008. חן מואשם בשמונה אישומים של התעללות חמורה בקטין או בחסר ישע ותקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה חמורה. עם חשיפת הפרשה נמלט חן לקנדה ומשם עבר לברזיל. המשטרה הוציאה באפריל 2008 צו מעצר בינלאומי נגד חן, אשר הוסגר לישראל והוגש נגדו כתב אישום חמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully