וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליט שהשתלח בשופטים יוצא לחופשה

14.2.2010 / 20:00

עו"ד אורי קורב, סגן פרקליט מחוז ירושלים שאמר כי "חלק גדול מהשופטים הם חמורים גדולים", הודיע לפרקליט המדינה כי בכוונתו לצאת לחופשה. "מבקש להביע צער על שימוש בלשון שלא היה לה מקום"

תאגיד כאן

(וידאו: הערוץ הראשון)

עו"ד אורי קורב, המשמש כסגן פרקליט מחוז ירושלים, הודיע אמש(ראשון) לפרקליט המדינה משה לדור על כוונתו לצאת לחופשה. זאת על רקע הביקורה הקשה שהוטחה בו בעקבות דברים שנשא בהרצאה בפני סטודנטים לפיהם "חלק גדול מהשופטים בישראל הם חמורים גדולים".

ביום שישי האחרון פורסם כי קורב מתח גם ביקורת על מערכת המשפט, על פרקליט המדינה עצמו ועל נשיאת המשפט העליון, דורית ביניש. בפגישה שהתקיימה הערב בין לדור לבין קורב, מסר קורב כי הוא יוצא ל"חופשה קצרה" בעקבות הפרסומים שלטענתו מכילים תכנים מסולפים רבים המכוונים נגדו.

"ביטאתי כבר בפניך ובכלי התקשורת צער כן ועמוק על הפגיעה שהסבתי כתוצאה משימוש בלשון שלא היה בו מקום. בכוונתי למצוא את הדרך להבהיר את הדברים כבר בימים קרובים ולעשות כמיטב יכולתי לתקן את הרושם הקשה שהתקבל", אמר עו"ד קורב ללדור בפגישתם.

במשרד המשפטים סירבו להתייחס לשאלת השפעת יציאתו של קורב לחופשה על משפטו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ששלב העדויות בו היה אמור להיפתח ביום שני הבא כאשר עו"ד קורב הוא אחד התובעים במשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully