וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין אבנר הררי הואשם בניסיון רצח

איילה חננאל

14.2.2010 / 9:21

כתב אישום הוגש נגד העבריין אבנר הררי ושותפיו בגין ניסיון רצח. לפי כתב האישום, הררי ושותפיו ניסו לחסל את אייל בליסה, אולם המשטרה מנעה את המהלך

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

כתב אישום בגין ניסיון רצח וקשירת קשר לביצוע פשע הוגש היום (ראשון) בבית משפט השלום בראשון לציון נגד אבנר הררי שזכה לכינוי "מלך החיסולים" של העולם התחתון. הררי נעצר לפני למעלה משבועיים יחד עם חברו – עידן בן חיים, לאחר שחוקרי היחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים חשדו כי השניים היו בדרך לבצע חיסול בגבעת שמואל.

מכתב האישום עולה כי הארבעה קשרו קשר לרצוח את אייל בליסה בביתו שברחוב בן יוסף בגבעת שמואל. לשם כך, הררי ואחד החשודים הנוספים, ישראל חמדי, ערכו ב-20 בינואר סיור מקדים בסביבת ביתו של בליסה ברכבו של הררי ובהמשך היום יצא הררי יחד עם שני חשודים נוספים לערוך סיור רכוב ורגלי ברחובות הסמוכים לביתו של בליסה.

לפי כתב האישום, ב-25 בינואר תכננו הארבעה לרצוח את בליסה ולשם כך הצטיידו באקדח בעל משתיק קול ועידן בן חיים השאיל אופנוע מסוג T-Max מאחיו ואף הרכיב עליו לוחיות זיהוי גנובות. בן חיים והררי יצאו אחר הצהריים לכיוון גבעת שמואל לבצע את מזימתם, הררי ברכבו ובן חיים רכוב על האופנוע, כשברשותם האקדח. השניים הגיעו סמוך לביתו של בליסה והחביאו את האקדח בתוך שקית ניילון, הוציאו את כרטיסי ה"סים" ממכשירי הטלפון הסלולריים שלהם כך שלא ניתן יהיה לעקוב אחריהם ונכנסו לחצר הבית של בליסה במטרה לבדוק אם ניתן לבצע את הרצח.

בשל החשש שהשניים יבצעו את זממם, קפצו בלשי המשטרה על השניים בחצר ביתו של בליסה, עצרו את הררי ואילו בן חיים הצליח להימלט מהחצר, עלה על אופנועו וניסה להימלט מהמקום אך נעצר על ידי המשטרה. "במעשיהם אלה, קשרו הנאשמים קשר לרצוח את בליסה, וניסו לרצוח אותו בפועל", נכתב בכתב האישום.

הררי אמר בפתיחת הדיון כי הוא חף מפשע ושמשטרה מחפשת אותו מכיוון שזוכה בעבר מאישום של רצח ואף קיבל על כך פיצויים מהמדינה. פרקליטו של הררי, עו"ד אבי עמירם אמר כי "אין שום ראייה ישירה שקושרת את הררי לניסיון הרצח". לדבריו, הררי חשש שעומדים לפגוע בו לאחר אזהרה שקיבל מהמשטרה וניסה להימלט מרודפיו. "אני משוכנע שהתיק הזה יסתיים בזיכוי, כמו המקרה הקודם", הוסיף.

הררי הורשע בעבר ואף ריצה עונש מאסר ממושך בפועל לאחר שהואשם בניסיון לחסל את העבריין אסי אבוטבול. כמו כן, ריצה עונש מאסר בגין איום מפורש שהשמיע נגד העבריין שלום דומרני, אשר היה אחראי לתקיפתו בשנה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר הררי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully