וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: פיתה ילדות באינטרנט ואנס אותן

10.2.2010 / 12:10

אבינועם ברברמן מואשם כי היה נוהג לפנות לקטינות באינטרנט דרך אתרי ילדים וזאת במטרה לבצע בהם מעשים מיניים. במחשביו התגלו סרטונים רבים של מעשי תועבה מיניים עם קטינים

עוז מרון

(צילום:עוז מרון, עריכה:גדי וינסטוק, קריינות:אילן שניג)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד אבינועם ברברמן בן 34 מתל אביב הנאשם בשורה ארוכה של עבירות מין בקטינות אותן הכיר באמצעות אתרי אינטרנט המיועדים לילדים ולבני נוער. מעצרו הוארך עד יום ראשון.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עורכי הדין פנינה לוי וארז ריכטנברג מפרקליטות מחוז ת"א נהג ברוורמן להשתמש באתרים שונים, בהם אתר "מומו הפרה", אתר "שוקס", אתר "כיתה" ועוד, במטרה ליצור קשר עם ילדות בגילאים 8-14 כדי לבצע בהם מעשים מיניים. במהלך 4 שנים עד מעצרו בחודש שעבר שוחח באמצעות תוכנת ICQ עם מאות קטינים בגילאים שונים. הוא נהג להציג את עצמו כמי שצעיר בכ-9 שנים מגילו האמיתי ולהחמיא לקטינות על יופיין. לאחר שרכש את אמונן התחיל ושוחח עמן על נושאים מיניים ואף שלח לחלקן תמונות וסרטוני עירום שלו. הוא נהג לברר מתי הילדות נמצאות לבדן בבית והציע להיפגש עמן כדי לצפות בסרטים או לטייל יחד. כך הצליח להפיל ברשתו מספר קטינות.

באחד המקרים יצר קשר עם ילדה בת 11 וסיפר לה שהוא בן 24. לאחר מספר שיחות אמר לה שיראה לה את איבר מינו כשייפגשו אם היא מעוניינת בכך. השניים קבעו להיפגש בביתה של הקטינה בנתניה. בפגישה הורה לילדה להתפשט, החל לנשקה, הורה לה לבצע בו מין אוראלי וביצע בה מעשה סדום. לאחר מכן שלח לה תמונות שבהן היא מצולמת בעירום. הוא נאשם בניסיון אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה, פרסום והצגת תועבה.

במקרה אחר יצר קשר עם נערה בת 13 וסיפר לה שהוא בן 21. במהלך השיחות באינטרנט ביצע בפניה מעשים מגונים באמצעות מצלמת אינטרנט. בשלב מסוים שיכנע אותה לבוא לביתו ואז בעל אותה וביצע בה מעשה סדום. על אף שהמעשים נעשו ככל הנראה בהסכמה - מדובר בעבירה פלילית לאור גילה הצעיר של הנערה.

בידיו נמצאה שקית עם תחתוני ילדות, בובות צעצוע וחומרי סיכה

אישום נוסף נגד ברברמן מתייחס למקרה בו יצר קשר עם נערה בת 13 וניסה ליזום יחסי מין עמה. הנערה מצידה אמרה לו שאם ישלם לה 200 שקלים - יוכל לעשות כל מה שהוא רוצה. השניים נפגשו בביתה של הקטינה, הנאשם שילם 200 שקלים ולאחר מכן אנס אותה. בצורה דומה יצר קשר וביצע עבירות מין בנערה נוספת.

כמו כן כאשר נעצר התגלו במחשביו כ-75 סרטונים המתארים מעשים פדופיליים. בנוסף, ניסה להשיג עוד מאות סרטונים פדופיליים בדרכים שונות - כך עולה לפי התוכנות שנמצאו במחשביו.

הפרקליטות מבקשת בכתב האישום להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת הארכת המעצר נכתב כי בידי הפרקליטות הודעות של קטינות שנפגעו על ידו, פרטי מחשב שמתעדים שיחות עם הקטינות וכן שקית המכילה תחתונים של ילדות יחד עם בובות צעצוע רבות וחומר סיכה.

"מעשי המשיב ונסיבות ביצוע העבירה מעידות על מסוכנותו הרבה. מעשיו, התנהלותו והתקופה הארוכה בה פעל מעידים כי עסקינן במי שאינו יודע שובע ואשר פעל ללא לאות להמשיך ולנצל את תמימותן של הקטינות, רבות ככל הניתן, במטרה לקיים עמן יחסי מין", נכתב בבקשת המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully