וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הפנים החליט להכשיר את בית יהונתן

פנחס וולף, מערכת וואלה! חדשות

8.2.2010 / 22:23

אלי ישי החליט להעביר את ההחלטה על עתידו של בית יהונתן שבשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים לוועדה המחוזית לתכנון, בכדי להכשירו. לפי דיווח בערוץ 1, רה"מ לא קיבל דיווח על המהלך

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

המאבק על השליטה ב"בית יהונתן" שבשכונת סילוואן במזרח ירושלים נמשך: הערוץ הראשון חשף הערב (שני) כי בכוונת שר הפנים אלי ישי להעביר את ההחלטה על עתיד הבית לוועדה המחוזית במטרה להכשיר את חוקיות הבית. על פי הדיווח, ישי עשה זאת ללא ידיעת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ראש מערך ההסברה הלאומי ניר חפץ, התייחס לפרסום בערוץ 1, ואמר כי "מדובר בהליכים משפטיים ותכנוניים, שמתנהלים בין הרשויות השונות שפועלות בירושלים. ראש הממשלה נתניהו לא עסק בכך והוא אינו מעורב בהחלטות אלה".

ככל הנראה, ישי יעביר את ההחלטה לוועדה המחוזית, שם ידוע לו כי קיים רוב לאישור חוקיות הבניין. לפי מה שמסתמן, יושבי בית יהונתן יסכימו להוריד שתיים מתוך שבע קומות הבניין ובכך להופכו לחוקי.

הבוקר חל עיכוב נוסף בחלוקת צווי האיטום והפינוי לבנייה בלתי חוקית במזרח ירושלים, בכללם בית יהונתן. עיריית ירושלים הודיעה כי היא נענתה לדרישת המשטרה, שהורתה הבוקר לבטל את הסיור במקום, בו היו אמורים הפקחים לחלק צווי פינוי.

מוקדם יותר הבוקר מסר דובר עיריית ירושלים גידי שמרלינג כי העירייה תפעל בנושא זה לפי החוק והצווים יחולקו לתושבים. בשבוע שעבר הודיעה עיריית ירושלים כי בכוונתה לאטום את בית יהונתן ולהרוס למעלה מ-200 מבנים בלתי חוקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully