וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: האחים סודמי רצחו את לאון בן ה-7

איילה חננאל

4.2.2010 / 11:42

האחים נאור ואדיר סודמי מואשמים כי חנקו למוות את הילד לאון קלנטרוב, לאחר שביצעו בו מעשים מגונים. בנוסף, הם מואשמים בתקיפת 7 ילדים אחרים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד האחים נאור ואדיר סודמי מבני עי"ש בגין רצח הילד לאון קלנטרוב בן ה-7 וביצוע מעשים מגונים בו לפני כחודש. בנוסף, מואשמים האחים בעבירות שונות ביחס לשבעה ילדים וקטינים אחרים, ובהן: מעשים מגונים, תקיפה והדחה בחקירה.

בתום הדיון נקבע כי השניים יישלחו לבדיקה בוועדת אבחון שתקבע את כשירותם לעמוד למשפט. פרקליטם, עורך הדין ירון פורר, אמר כי "מאחר ששני האחים סובלים הן מבעיות של פיגור שכלי והן מבעיות נפשיות, יורה בית המשפט על שליחתם לבדיקת כשרות משפטית לוועדת איבחון והן בפני הפסיכיאטר המחוזי". זאת מאחר שלטענתו הבדיקה שנערכה לאחים על ידי הפסיכיאטר המחוזי וקבעה כי הינם כשירים לעמוד לדין "בוצעה בשלב בו לא היה עדיין כתב אישום והיתה זו בדיקה בעת מעצר". בית המשפט נעתר לבקשתו, אך הוסיף כי רק לאחר קבלת חוות הדעת מוועדת האבחון, ייקבע אם האחים יישלחו לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי.

בנוגע לרצח הילד קלנטרוב, צוין בכתב האישום כי האחים סודמי "פנו ללאון והציעו לו להתלוות אליהם לביתם לשחק. באותה עת נמה אמם של הנאשמים את שנת הצהרים בחדרה. לאחר שביצעו בו מעשים מגונים, הנאשמים חנקו בצוותא את לאון על ידי חסימת פיו ונחיריו באמצעות כפות ידיהם נעליו. מיד לאחר מכן עטפו האחים את גופו של לאון והכניסו אותו לארגז המצעים מתחת לאחת המיטות בחדרם ובסמוך לשעה בהם מתוארים המעשים המתוארים לעיל גרמו הנאשמים למותו של לאון".

גופתו של לאון קלנטרוב נמצאה בתחילת החודש שעבר בביתם של האחים סודמי. בתחילת החקירה, חשדו במשטרה כי האחים פיתו את לאון להגיע לביתם ושם רצחו אותו. החוקרים אף טענו טענו כי השניים לא אנסו את הילד, אך ביצעו בו מעשים מגונים עד אשר הגיעו לסיפוק מיני. לאחר מכן, הם חנקו את לאון למוות והכניסו את גופתו אל מתחת לאחת המיטות בחדרם. בשבוע שעבר, פורסם בפעם הראשונה במהלך הדיון בהארכת מעצרם של האחים סודמי, כי על גופתו של קלנטרוב נמצאו שרידי זרע. מחומר החקירה עלה כי שני האחים לא אנסו את הילד, אך ביצעו בו מעשים מגונים וכתוצאה מכך נמצאו על גופו ובגדיו סימני הזרע.

עורך הדין פורר סיפר השבוע במהלך הדיון האחרון שנערך בעניין מרשיו, כי התגלו פרטים חדשים מהחקירה. בין השאר, נודע כי לאון נחנק כתוצאה מהנחת יד על פיו. עורך הדין פורר אף העריך כי המשטרה תתקשה לקבוע למי משני האחים התאומים שייכים שרידי הזרע שנמצאו על גופתו של לאון, שכן מדובר בתאומים בעלי פרופיל גנטי זהה. בקו ההגנה במשפטם של האחים סודמי, יטען פורר כי מרשיו אינם אחראים למעשיהם.

לאחר שנודע דבר הרצח, ביקר השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ביישוב בני עי"ש. אהרונוביץ' אמר בסיור כי הצוות שחוקר את רצח הילד מתרכז באיסוף ראיות על מנת להגיש במהרה כתב אישום נגד החשודים בביצוע הרצח. השר אמר במהלך הביקור כי "הציבור בישראל לא משלים עם מצב של חוסר עשייה או תגובה וצריך לחבר את כל המשרדים הרלוונטיים יחדיו ולפעול במהירות". השר הצביע על רשימה של צעדים בהם מתכוון משרדו לנקוט כדי להתמודד עם האלימות.

מעשה מגונה במעלית

כתב האישום נגד האחים ונאור סודמי מגולל סעיפים נוספים בגין תקיפת שבעה ילדים וקטינים נוספים. בסעיף האישום בגין תקיפת אחת הקטינות, צוין כי "הנאשמים פגשו את הקטינה כשהיתה כבת 10 וחצי והציעו ללוותה למקום חפצה, בבית אבות ביישוב. כשהגיעו לבית האבות, נכנסו הנאשמים והקטינה למעלית. בתוך המעלית ביצעו בה הנאשמים מעשה מגונה".

במקרה אחר צוין בכתב האישום כי "הנאשמים ניגשו לקטינות ברחוב והציעו להן להתלוות אליהם לביתם לשחק במחשב והקטינות הלכו עמם. הנאשמים והקטינות נכנסו לחדרם של הנאשמים. הנאשמים הראו לקטינות סרטים פורנוגרפיים והציעו להן לקיים עמם יחסי מין".

על מקרה נוסף נאמר בכתב האישום כי "השניים הציעו לקטין להתלוות אליהם לביתם לשחק במחשב ולאכול גלידה והקטין הלך עמם. בסמוך לכניסתם, לאחר שאמם של הנאשמים קראה להם, דרשו הנאשמים מהקטין להיכנס לתוך ארון הבגדים בחדרם. הקטין סירב והנאשמים אחזו אותו בכוח ודחפו אותו לתוך הארון".

במקרה אחר מתואר מאבק של ילד שאיים לפנות למשטרה, לאחר ששמע מחבריו הקטינים על המעשים המגונים שמבצעים הנאשמים. "החבר הודיע לנאשמים כי בכוונתו לדווח למשטרה על המעשים. אחד הנאשמים רץ אחריו ואמר לו 'אתה לא אומר לאף אחד'. אז היכה אותו הנאשם בחוזקה באמצעות אגרופים בפניו ובעט בו בכוח. הנאשם השני הגיע למקום ויחדיו הטיחו השניים את ראשו של הילד בגדר עץ". לאחר מכן "נכנסו הנאשמים לביתו של הילד, ואחד מהם הדף אותו בכוח לאחור לעבר מכשיר הטלוויזיה. הילד נפל על הרצפה יחד עם מכשיר הטלוויזיה ובעודו מוטל על הרצפה, המשיכו הנאשמים להכות אותו. כתוצאה מהמעשים הובהל הילד לבית החולים".

עדכון ראשון: 9:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully