וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקבי בישראל: "אירן היא איום על ארה"ב"

פנחס וולף

3.2.2010 / 19:06

חבר המפלגה הרפובליקנית הגיע לביקור בארץ ומתח ביקורת על הממשל האמריקאי: "כואב לי שמודאגים שם מבנייה של פעוטון בקהילה יהודית שהאדמה שייכת לה בישראל, מאשר מבנייה של פצצה אירנית"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: לירז ליבנה)

"כואב לי שאני שומע יותר דאגה בממשל האמריקאי הנוכחי מבנייה של פעוטון בקהילה יהודית שהאדמה שייכת לה בישראל, מאשר מבנייה של פצצה גרעינית באירן". כך התבטא היום (רביעי) הפוליטיקאי האמריקאי ושדרן רשת "פוקס ניוז", מייק האקבי, במהלך ביקור במשכן הכנסת יחד עם 170 מתומכיו, שהגיעו ארצה כאורחיו של חבר הכנסת דני דנון (ליכוד).

"אני לא חושב שיש אמריקאי שיעריך או יקבל כל אדם או כל אחד שיאמר לנו איפה אנחנו יכולים לגור במדינה שלנו", הוסיף האקבי שתקף את הממשל האמריקאי בעניין גישתו לסוגייה האירנית ובעניין התהליך בין ישראל לפלסטינים. "אירן היא לא רק איום על ישראל, היא איום גם על ארצות הברית, לא בצורה עקיפה אלא בצורה ישירה. למי שלא הקשיב לנאומים של מחמוד אחמנדיג'ד, לא ישראל כונתה 'השטן הגדול' – אלא ארצות הברית".

האקבי טען כי העם אמריקאי אדיש לפעולות של אירן במזרח התיכון: "כל מי שחושב שזה בלתי אפשרי ולא ריאלי שעם יאמין שהוא יכול להשמיד עם אחר, אני מקווה שלא פספסתם את השיעור הזה ביד ושם", אמר, "כי כמו שאמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, עכשיו אנחנו ב- 1938 ואירן היא גרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully