וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "לפני שחמאס מאשים, שידאג לעמו"

הוריו של החייל החטוף גלעד שליט הגיבו להכרזת חמאס על הפסקת המשא ומתן. "בחמאס צריכים לזכור גם שהם מחזיקים בשבי מאות אלפי אזרחים פלסטינים פשוטים שאינם מעורבים והם נמצאים שנה רביעית תחת מצור"

"לפני שראשי החמאס מכריזים על הקפאת המשא ומתן, כדאי שיזכרו שבנוסף להחזקתו של גלעד כבן ערובה ללא שום זכויות אדם בסיסיות – הם גם מחזיקים מאות אלפי אזרחים פלסטינים תושבי עזה קרוב ל-4 שנים במצב הומניטרי בלתי נסבל", כך הגיבו היום נעם ואביבה שליט, הוריו של החייל החטוף גלעד שליט, לדברי ארגון חמאס לפיהם בשל חיסול בכיר הארגון מחמוד אל-מבחוח בדובאי הוחלט להקפיא את המו"מ על העסקה לשחרור בנם.

"בגלל התעקשותם של ראשי החמאס, מאות אלפי אזרחים פשוטים בלתי מעורבים, חיים כבר שנה רביעית תחת מצור, עוני משווע, רעב וחנק כלכלי ומדיני. לכן, הגיע הזמן שראשי החמאס ישקלו היטב את צעדיהם ויתחילו לדאוג לאינטרסים של בני עמם לפני האינטרסים הפוליטיים שלהם עצמם", דברי משפחת שליט.

מוקדם יותר היום (שלישי) הודיע חמאס כי החליט להקפיא את המשא ומתן לגיבוש עסקת שליט עם ישראל למועד בלתי ידוע כתגובה לחיסולו של מבחוח לפני כשבועיים – כך מסר הבוקר גורם בכיר בחמאס לעיתון הסעודי "עוכאז". הבכיר מסר כי בעקבות החיסול נוצרה "תפנית שלילית מאד" במגעים לגיבוש עסקת שליט.

"ישראל היא הנושאת הבלעדית באחריות להכשלת המגעים עד כה", אמר הבכיר לעיתון. הוא מסר עוד כי מטרת החיסול "הפחדני" של אל-מבחוח הייתה לפגוע בשמירה האיתנה של חמאס על עמדתו "האמיצה" בנושא עסקת חילופי שבויים עם ישראל ובדבקותו בדרישותיו מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully