וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד כי ברברמן היה קשור לפדופילים נוספים

איילה חננאל

1.2.2010 / 16:51

ביהמ"ש בראשל"צ האריך ב-3 ימים את מעצרו של אבינועם ברברמן מת"א, החשוד בעבירות פדופיליה. ברברמן חשוד שהכיר קטינות באינטרנט, הגיע לביתן ואנס אותן. במשטרה מבקשים מהורים החושדים שבתם נפלה קורבן למעשיו ליצור עמם קשר

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בצהרים (שני) בשלושה ימים את מעצרו של אבינועם ברברמן, בן 33 מתל אביב, החשוד בעבירות פדופיליה. מחקירתו של ברברמן עולה כי בשנים האחרונות הוא נהג לפנות לקטינות בגילאים 8-15 באתרי אינטרנט, לשוחח עימן באמצעות תוכנת ICQ ותוכנת מסנג'ר שם לפי החשד הטריד אותן מינית, ביצע איתן יחסי מין וירטואליים מול מצלמת אינטרנט או ללא מצלמה ושכנע אותן להעביר אליו תמונות עירום שלהן. במשטרה חושדים כי ברברמן ניסה לשדל את רוב הקטינות להיפגש עמו ולקיים עמו יחסי מין. את חלקן הוא אף פגש וקיים עמן יחסי מין.

החשדות המיוחסים לברברמן הינם אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים, הטרדות מיניות, הפצה והחזקת תועבת קטינים (תמונות וסרטוני פדופיליה). כמו כן, נבדק חשד שברברמן היה בקשר עם פדופילים נוספים. בבדיקה במחשבו של ברברמן נתפסו תמונות קטינים רבות וסרטי פדופיליה קשים אותם מעריכים החוקרים כ"מאגר אדיר מימדים של תיעוד מעשי פדופיליה, "מהגדולים והקשים שנתפסו עד כה בארץ".

במהלך החקירה המתנהלת על ידי מפלג עבירות מחשב ביחידת להב 433, בראשות רב פקד אודי שפרן, נמצאו בביתו של החשוד מחשבים ובהם נרשמו שיחות עם כ-1,000 ילדות, ותמונות של עשרות מהן, חלקן תמונות אינטימיות באופן בוטה. עוד חושדים במשטרה כי ברברמן נהג לשלוח תמונות תקריב של אבריו האינטימיים ונהג לבצע בגופו מעשים מגונים לעיני הילדות באמצעות מצלמת אינטרנט עד שהגיע לסיפוקו, תוך שהוא משכנע את הילדות לבצע בעצמן מעשים מגונים. בנוסף נמצאו בביתו תחתוני ילדות אותן נהג לקחת, לפי החשד, לאחר שקיים עמן יחסי מין, בובות פרווה אותן ככל הנראה היה מחלק לילדות.

ניסה לשכנע את הילדות להתחזות לחולות

החקירה נגד ברברמן, בוגר יחידת עילית בצה"ל ומומחה למחשבים, החלה לאחר שבתחילת חודש ינואר השנה, פנו זוג הורים למנהל אתר האינטרנט לילדים ודיווחו כי בתם בת השמונה מתכתבת באתר עם גבר המציג עצמו כבן 25. בעקבות הפנייה, מסר מנהל האתר את הפרטים לידי המשטרה אשר פתחה בחקירה שהובילה למעצרו של ברברמן לפני כארבעה שבועות.

במהלך החקירה המאומצת, אותרו ילדות איתן ניהל החשוד "רומן וירטואלי" במשך חודשים ואף יותר, עד שגרם להן להסכים להיפגש עמו. במקרים מסוימים החשוד היה מגיע לביתן כאשר הן חוזרות מבית הספר ולפני שהוריהן שבו מעבודה. במקרים רבים אחרים ניסה החשוד לשכנע את הילדות להתחזות לחולות ובכך להישאר בבית ובעת שהוריהן יצאו לעבודה, הגיע ברברמן וביצע בהן את זממו. החשוד נסע לביתן של הבנות או שהזמין אותן לביתו תוך הצעה לתשלום עבור הנסיעות והצעות לפינוקים נוספים דוגמת טיול, הזמנה לפיצה ועוד.

פעילות החשוד ברברמן החלה באתרי אינטרנט המזוהים עם ילדים ונוער. באתרים אלו ביצע החשוד פניות לילדות תוך שהוא מתחזה לבחור שגילו נע בין 21-25 והיה מבקש מהן לעבור לשיחה באמצעות ICQ או מסנג'ר. הכינויים בהן נהג להשתמש החשוד היו "מוס", "TOMACT", "אבי" ו"אבינועם". החשדות נגד ברברמן הן אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים, הטרדות מיניות, הפצה והחזקת תועבת קטינים ובנוסף נבדק חשד שברברמן היה בקשר עם פדופילים נוספים. במשטרה מבקשים מהורים שחושדים כי בתם נפלה קורבן לשיחות עם ברברמן, לפנות אל מפלג עבירות מחשב ביחידת להב 433 בטלפון 08-9545389.

עדכון ראשון: 13:42

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully