וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח הרמטכ"ל: שחררו אותי לביתי

21.1.2010 / 9:45

בית המשפט הורה לשלוח את סרן ארז אפרתי, המואשם בניסיון אונס של צעירה, לתסקיר שירות מבחן כדי לבדוק האם ניתן לשחררו למעצר בית. הפרקליטות מתנגדת

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידיאו: יאיר דניאל)

סרן ארז אפרתי, מאבטח הרמטכ"ל החשוד בניסיון אונס של צעירה בנמל תל אביב, יישלח לביצוע תסקיר כדי לבדוק האם ניתן לשחררו למעצר בית. כך הורה הבוקר (חמישי) בית המשפט המחוזי בתל אביב, שבכך נענה לבקשת פרקליטי אפרתי. הפרקליטות מתנגדת לשחרורו בשל המסוכנות שלטענתה נשקפת ממנו.

עורכת דינו של אפרתי, קרן נהרי, מסרה לוואלה! חדשות כי אני "שמחים שבית המשפט קיבל את בקשתנו לשלוח אותו לתסקיר ומקווים שבסופו של יום הוא ישוחרר לחלופת מעצר. עורך הדין בני נהרי אמר כי "העובדה שהפסיכיאטר המחוזי קבע שהוא לא מסוכן מינית מחזקת את טענתו שהוא לא היה מעורב באירוע".

ביום שלישי הוגשה לבית המשפט חוות דעתו של הפסיכיאטר המחוזי, לפיה אפרתי כשיר לעמוד לדין ואינו סובל מסטייה מינית. לפי חוות הדעת, לא ניתן לשלול את האפשרות שבליל המעשה לא היה מודע למעשיו.

אפרתי מואשם בניסיון אונס בנסיבות מחמירות, ניסיון למעשה סדום בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפה בכוונה לבצע פשע. אמש נחשף סרטון וידיאו בו נראה אפרתי שיכור עוד בתחילת הערב, שבו ביצע לפי כתב האישום את העבירות המיוחסות לו.

  • עוד באותו נושא:
  • ארז אפרתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully