וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכיאטר: האחים סודמי כשירים לעמוד לדין

רמי שני

14.1.2010 / 21:30

מבדיקה שערכו 3 פסיכיאטרים לאחים סודמי, החשודים ברצח הילד לאון קלנטרוב בן השבע, עולה כי הם כשירים לעמוד לדין. הערב הוארך מעצרם ב-8 ימים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: דורון שטיין)

חוות דעת של שלושה פסיכיאטרים קובעת כי האחים אדיר ונאור סודמי, החשודים ברצח הילד לאון קלנטרוב בן השבע, כשירים לעמוד לדין וכשירים לשהות במעצר ממושך. הערב (חמישי) האריך בית משפט השלום באשדוד את מעצרם של האחים בשמונה ימים.

נציג המשטרה אמר בדיון כי השניים ביצעו בילד מעשה מגונה בטרם מותו. פרקליטם של האחים סודמי, עורך דין ירון פורר אישר בתגובה שהמשטרה טענה בבית המשפט שהחשודים ביצעו בקלנטרוב מעשים מגונים. עם זאת לדבריו, "טרם הגיעה חוות דעת של המכון לרפואה משפטית בעניין הזה. מדובר באיזשהו מזכר שיחה שניהל שוטר עם מישהו במכון. נראה לי שהאשמה תלושה מהמציאות שכן בתחילת הדרך הם טענו שבגופה אין שום סימן למעשה מגונה", אמר פורר.

נאור סודמי אמר לנציגי התקשורת שהוא חף מפשע. "בעזרת השם הכל יסתדר. המצפון שלי נקי והאמת תצא לאור. אנחנו לא מתעסקים עם ילדים קטנים. לא מכיר אותו בכלל. יש לי חברה, אני רוצה להתחתן. מה אני צריך את כל השטויות האלה".

מנתיחת גופתו של קלנטרוב לפני כשבועיים עולה כי הוא לא נאנס. מהנתיחה שנערכה במכון לרפואה משפטית באבו כביר עולה עוד, כי רוצחו של קלנטרוב חנק אותו למוות. לאחר הרצח, משטרת קריית מלאכי תגברה והרחיבה את הסיורים ליד בית משפחת התאומים החשודים במושב בני עי"ש, במטרה למנוע ניסיונות פגיעה בבית.

עדכון ראשון: 19:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully