וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערב אחד: שני מקרי רצח ברחבי המדינה

קובי מנדל ואיילה חננאל

8.1.2010 / 19:59

צעיר בן 27 נורה הערב למוות בפתח בית עסק ביפו. בכפר ג’ת נרצח אדם בן 50. חייל נהרג בדירתו בקרית חיים, על פי החשד על ידי חברו בן ה-23 שהתגורר עמו בדירה. ככל הנראה מדובר בתאונה

צעיר בן 27 תושב תל אביב נורה הערב (שישי) למוות במרכז שטיפת הרכב "לאס וגאס" שברחוב הלוחמים ביפו. מהמשטרה נמסר כי הצעיר נורה על ידי אלמוני שנמלט מהמקום. הצעיר פונה בתחילה לבית החולים וולפסון ושם מת מפצעיו. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

במקרה רצח נוסף נורה למוות אדם בן 50 סמוך למועדון קשישים בכפר ג'ת שבשרון. צוות מדא שרון שהוזעק למקום קבע את מותו ופינה פצוע נוסף כבן 60 במצב קשה לבית החולים הלל יפה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

בתוך כך חייל בן 19 המשרת כחייל בודד בצה"ל נהרג בדירה בה התגורר ברחוב דגניה בקרית חיים. על פי החשד, האדם שירה בו למוות הוא שותפו לדירה, בן ה-23 המועסק כמאבטח אשר ירה בו ירייה אחת מאקדחו בפלג גופו העליון. השניים התגוררו בקומת הקרקע בבניין בחודש וחצי האחרונים. המשטרה בוחנת, בין יתר האפשרויות, כי השניים שתו לשוכרה. בחקירתו טען הצעיר כי לא התכוון לירות בחברו והירי נגרם כתוצאה מפליטת כדור. גורמים במשטרה מסרו לוואלה! חדשות כי כיוון החקירה המסתמן הוא ירי בשוגג.

הצעיר החשוד בירי התקשר למוקד 100 של המשטרה ואמר למוקדן "יריתי בחבר שלי, תזעיקו אמבולנס". לאחר מכן התקשר החשוד למוקד מד"א והזעיק אמבולנס ללמקום. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הצעיר. החשוד בירי נמלט ממקום האירוע אולם הוא נלכד לאחר שעה קלה על ידי כוחות המשטרה שערכו אחריו סריקות באזור והסתייעו במוקדנית מד"א שהצליחה להבין מחשוד היכן הוא ממוקם.

זכי הלר, הדובר המבצעי של מד"א מסר לוואלה! חדשות כי באירוע בקרית חיים, התקשר גבר למוקד מד"א ואמר "יריתי בחבר שלי". צוות מד"א שנשלח למקום מצא את החייל כשהוא ירוי בחזה. "התורנית במוקד, ליטל דוד, התקשרה מיד לאחר קבלת השיחה למספר ממנו התקשרו. לאחר שהצליחה לשוחח עם החשוד ולשאול אותו מספר שאלות לגבי מיקומו ולגבי פרטי הלבוש שלו. המידע הועבר לקצין המשמרת במשטרה אלי כהן, מה שהקל על לכידתו של החשוד", סיפר הלר.

עדכון ראשון 18:44

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully