וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מעריך: ישראל תצא למלחמה באביב

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.1.2010 / 9:21

לפי עיתון לבנוני, מזכ"ל חיזבאללה אמר בשיחות סגורות כי להערכתו ישראל תפתח בקרוב במתקפה חדשה בלבנון. זאת על סמך מידע, שלטענתו הגיע לידיו

"מזכ"ל חיזבאללה השייח' חסן נסראללה קיבל מידע, לפיו ההנהגה הישראלית מתכננת לפתוח במלחמה חדשה נגד לבנון בתקופה הקרובה". כך דיווח הבוקר (חמישי) העיתון הלבנוני 'אל-אחבאר' הנחשב למקורב לחיזבאללה. לפי העיתון, בשיחות עם מקורביו ועם בכירי חיזבאללה בפורומים סגורים אמר נסראללה, כי להערכתו ישראל מתכננת לפתוח במתקפה בחודשי האביב הקרובים.

מקורות סורים המוגדרים "מהימנים" מסרו אתמול לעיתון "אל-ווטן", היוצא לאור בקטאר, כי אם ישראל תתקוף שוב את חיזבאללה בלבנון, "דמשק לא תשב בחיבוק ידיים, שכן כל איום על ביטחונה ויציבותה של לבנון הוא בבחינת איום ישיר על ביטחונה ויציבותה של סוריה". המקורות הוסיפו, כי סוריה עוקבת "בדריכות ובדאגה" אחר התמרונים שמקיים צה"ל לאורך הגבול הצפוני "במסגרת הסקת מסקנות מתוצאות מלחמת לבנון השנייה".

המקורות ציינו כי מהדיווחים המגיעים מוושינגטון וממספר מדינות נוספות "עולה כי ישראל מתכננת לבצע מתקפה חדשה שמטרתה לחסל את חיזבאללה". לדבריהם, הדיווחים הללו הם בבחינת מסרים הן ללבנון והן לסוריה. מקורות לבנונים מסרו לעיתון כי במהלך פגישתו עם נשיא לבנון מישל סלימאן בוושינגטון, מסר לו היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב כי "אם לבנון לא תמצא פתרון לנושא הנשק של חיזבאללה, ישראל תפלוש ללבנון ותגיע לביירות על מנת לחסל את ארסנל הנשק שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully